Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@09:36:55 GMT

پخش کلیپ‌های هیئات مذهبی بابل از تلویزیون شهری

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۹۴۶۶

پخش کلیپ‌های هیئات مذهبی بابل از تلویزیون شهری

مدیر روایط عمومی شهرداری بابل از پخش رایگاه کلیپ‌های هیئات مذهبی از تلویزیون شهری این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، ذکریا نتاج با اعلام این خبر، اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن ایام محرم و عزای سرور و سالار شهیدان دو تلویزیون‌ شهری واقع در میدان ولایت و جمهوری، فقط کلیپ‌های متناسب با سوگواری سالار شهیدان را پخش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از حمایت شهرداری و نصب رایگان بنرهای هیئات مذهبی در شهر، با برنامه‌ریزی و در نظر گرفتن شرایط موجود، تلویزیون‌های شهری در این ایام تنها با محتوای محرم روشن خواهند بود.

مدیر روایط عمومی شهرداری بابل عنوان کرد: برنامه‌های هیئت‌های عزادار، اطلاع‌رسانی از سخنرانی‌های مذهبی، پیام‌های فرهنگی و درس‌های عاشورایی تا بیستم ماه محرم به‌ صورت رایگان پخش خواهد شد.

نتاج گفت: برای معرفی هیئت‌های مذهبی و برنامه‌های عزاداری، نمایش کلیپ ۱۵ ثانیه‌ای در تلویزیون‌های شهر بابل واقع در میدان جمهوری و میدان ولایت در دستور کار قرار گرفت، عزاداران حسینی می‌توانند تیزرهای عزاداری خود را به لینک baghemellii@ ارسال و یا به اداره روابط عمومی شهرداری بابل تحویل دهند.

کد خبر 388281

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری بابل ماه محرم عزاداری و سوگواری مدیریت شهری شهرهاي ايران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۹۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری مهاباد گفت: کرایه تاکسی‌های گردشی، خطی و ون به طور میانگین با افزایش ۵٠ درصدی به هفت هزار تومان افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی به نقل از روابط عمومی شهرداری مهاباد، سید نصیرمحمودی در جلسه ستاد تنظیم بازار مهاباد اظهار کرد: کرایه تاکسی‌های گردشی، خطی و ون به طور میانگین با افزایش ۵٠ درصدی به هفت هزار تومان افزایش یافته است.

وی افزود: نرخ تاکسی‌های تلفنی مسیرهای داخل شهر نیز از ١٢ هزار و ۵٠٠ تومان به ١٨ هزار تومان افزایش یافت.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری مهاباد گفت: در خصوص مسیرهای تاکسی تلفنی استثناهایی هم وجود دارد که بنا بر مصوبات حمل و نقل عمومی از مجتمع روناس دو و آپارتمان‌های صنعت و معدن به سمت خانقاه، کوی دانش، کوی بهداری، شهرک صبا، پشت تپ و سیدآباد و بر عکس کرایه‌ها به ٢٣ هزار تومان افزایش یافته است.

محمودی بیان کرد: همچنین از مسیر خانقاه، کوی دانش، کوی بهداری، شهرک صبا به مقصدهای پشت تپ، فجر، سیدآباد و برعکس و سایر مسیرها برابر بند الف (یعنی مسیرهای داخل شهری) همچنین از شهرک فجر، سیدآباد به مقصد پشت تپ و برعکس نیز کرایه تاکسی با نرخ ٢٣ هزار تومان مصوب شده است.

وی اظهار کرد: کرایه تاکسی مرکز ١٣٣ نیز به ٢٣ هزار تومان رسیده است و همچنین کرایه تاکسی به کلیه تالارهای سطح شهر ٣٠ هزار تومان خواهد بود.

محمودی در خصوص نرخ کرایه اتوبوس و مینی باس‌های داخل محدوده شهری نیز یادآور شد: کرایه این وسایل نیز به هزار تومان افزایش یافته و اتوبوس‌های خانقاه و یوسفکند پنج تومان و اتوبوس دریاس و اگریقاش هم هشت هزار تومان شده است.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اضافه کرد: مرکز آنلاین ١٨٣٠ به به ازای هر دقیقه توقف ٩٠٠ تومان کرایه دریافت خواهد کرد، اما رانندگان این مرکز باید توجه داشته باشند تنها در صورت ارائه خدمات به صورت سیستمی مجاز به دریافت کرایه فوق هستند.

کد خبر 749465

دیگر خبرها

  • کلیپ| وسوسه ملاقات با ماه
  • کاش تلویزیون، این مدلی نبود
  • دانشگاهیان برای رفع نیازهای پژوهشی شهرداری اصفهان مشارکت کنند
  • «شهرگاه» تنها مکانیزم مدیریت شهری برای ارتباط با دانشگاه نیست
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • برنامه کودکی نداریم که درباره «جیغ و دست و هورایش» صحبت کنیم
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • چند حقیقت درباره نادر طالب‌زاده