Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:36:20 GMT

برگزاری اردوی جهادی حوزه سلامت در منطقه محروم «شاهیوند»

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۹۶۵۷

برگزاری اردوی جهادی حوزه سلامت در منطقه محروم «شاهیوند»

به گزارش خبرگزاری مهر، قباد مهرپور امروز سه شنبه در سخنانی گفت: دومین اردوی جهادی کمیته «سلامت در بلایا و حوادث» دانشگاه آزاد اسلامی لرستان با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در بخش «شاهیوند» از توابع شهرستان چگنی از تاریخ ۷ شهریور آغاز شده و تا ۱۴ شهریور ماه ادامه دارد.

وی افزود: در طی این مدت به بیش از ۱۰۰۰ نفر از اهالی روستاهای زمزم، کله هو، درمره، ورپل میان کنان، شیخ گل، ژریژه بان، وله کوش، پیری، چناران و هفت چشمه خدمات پزشکی شامل ویزیت و تحویل دارو انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی لرستان از ارائه خدمات دامپزشکی به روستای درمره، ورپل، کله هو و ژریژه بان خبر داد و گفت: در این مدت، بیش از ۴۰۰ دام سبک و سنگین معاینه شده و داروهای مورد نیاز به دامداران تحویل شده است.

مهرپور افزود: در همین راستا و با استقرار کلینیک دندانپزشکی سیار از روز دوشنبه ارائه خدمات دندانپزشکی به مردم این مناطق نیز آغار شده که تاکنون ۸۰ نفر از اهالی این مناطق خدمات دندانپزشکی دریافت کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، گروه دامپزشکی و دندانپزشکی تا روز پنجشنبه در این مناطق حضور خواهند داشت.

کد خبر 4710448

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه آزاد خرم آباد خرم آباد اردوی جهادی هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ماه محرم ایلام گرگان شهرکرد استانداری سمنان یاسوج خطبه های نماز جمعه خرم آباد اربعین حسینی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۹۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  حامد کیخائی سرپرست مرکز بهداشت میرجاوه گفت: آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت روستایی لادیز به دستگاه سل کانتر با ارزش چهار میلیارد ریال برای ارائه خدمت از جمله تشخیص تالاسمی، کم خونی مادران باردار، انجام آزمایش CBC و عفونت‌های ویروسی تجهیز شد.

وی افزود: با راه اندازی این دستگاه امکان ارائه خدمات تشخیصی به بیش از ۱۶ هزار نفر از ساکنان بخش لادیز فراهم شده است.
کیخائی گفت: امیدواریم با تجهیز آزمایشگاه لادیز، خدمات آزمایشگاهی، با کیفیتی بهتر از قبل به شهروندان ارائه شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان
  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • ارائه خدمت ۱۹۵ گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر