Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@14:51:02 GMT

همه چیز درباره ممنوع‌ الخروجی استراماچونی

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۹۶۶۴

همه چیز درباره ممنوع‌ الخروجی استراماچونی

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یک سایت ایتالیایی ادعا کرده که آندره‌آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نظر داشته با توجه به تعطیلات چند روزه لیگ بعد از بازی تیم‌های فوتبال استقلال و فولاد، عازم ایتالیا شود که در فرودگاه امام خمینی (ره) به او اعلام می‌شود که اعتبار روادید توریستی اش به پایان رسیده و نمی‌تواند ایران را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیده می‌شد آندره‌آ استراماچونی قصد ترک ایران را داشته که پلیس فرودگاه مانع از خروج او شده است پلیس به او اعلام کرده ممنوع‌الخروج است.

روادید توریستی استراماچونی ۸۰ روزه بوده و سرمربی ایتالیایی استقلال با اتمام این ۸۰ روز برای خروج از ایران به مشکل خورده و نتوانسته ایران را ترک کند.

زمانی که استراماچونی به ایران سفر کرد نمی‌دانست با استقلالی‌ها توافق می‌کند یا خیر، بر همین اساس زمان کمی را برای روادید خود در نظر گرفت. او برای دریافت مجوز کار باید به جزیره کیش سفر کند تا اقدامات لازم برای کسب روادید یک ساله یا ۲ ساله را انجام دهد.

وزارت امور خارجه و سفارت ایتالیا در تهران اقداماتی را برای حل مشکل آندره استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال انجام داده‌اند تا این مربی با دریافت مجوز کار منعی برای خروج از ایران نداشته باشد و ممنوع الخروجی او از بین برود.

تمامی این اتفاقات در حالی رخ داده که باشگاه استقلال حضور استراماچونی را در فرودگاه امام خمینی (ره) برای خروج از ایران و سفر به ایتالیا را تکذیب کرده است. گویا استراماچونی در مصاحبه با یک سایت ایتالیایی اعلام کرده که باشگاه در جریان سفرش بوده است.

استراماچونی بیانیه استقلال را تکذیب کرد

استراماچونی سرمربی استقلال درباره ممنوع الخروجی اش گفت: باشگاه استقلال از سفر و خروج من از ایران اطلاع داشته است، حتی برای من وسیله نقلیه گرفته شد تا به فرودگاه بروم، اما به علت مسائل اداری نتوانستم ایران را ترک کنم. در پایان بازی مقابل فولاد، با توجه به وقفه‌ای کوتاه در مسابقات به فرودگاه رفتم، زیرا می‌خواستم پس از ۲ ماه کار شدید و بی وقفه مدتی را در کنار خانواده‌ام در ایتالیا باشم. امیدوارم که باشگاه استقلال اقدامات لازم را انجام دهد تا این موضوع درست شود و دیگر این شرایط ناخوشایند تکرار نشود.

امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در این‌باره گفت: این خبر درست نبود. استراماچونی بعد از بازی با فولاد راهی منزل شد و اصلا به فرودگاه نرفت. از طریق سفارت ایتالیا و وزارت امور خارجه اقدام به شکایت علیه رسانه ایتالیایی‌ای که این خبر را منتشر کرده، کرده‌ایم. معاونت حقوقی ما پیگیر این موضوع است. کسانی که آرامش استقلال را دوست ندارند، در فضای مجازی التهاب ایجاد می‌کنند و ما پیگیر این ماجرا هستیم. استراماچونی از زندگی در ایران با خانواده‌اش راضی است و فرزندش هم در مدرسه ثبت نام کرده است. خانواده او بامداد دوشنبه به ایران آمدند.

اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال هم گفت: متاسفانه من هم این مطلب را شنیدم، اما اصلا چنین چیزی صحت ندارد. برخی از سایت‌ها و کانال‌ها هم این شیطنت را ادامه داده و اعلام کردند که استراماچونی برای خروج از ایران مشکل دارد. استراماچونی اصلا به فرودگاه نرفته بود. برخی به دنبال شایعه سازی برای باشگاه استقلال و مربی آن هستند. از آن‌ها می‌خواهم که دست از این کار‌ها بردارند.

یکی دیگر از مدیران استقلال در این باره بیان کرد: روادید توریستی استراماچونی به پایان رسیده و او به زودی مجوز کار دریافت می‌کند تا مشکلی برای حضور در ایران نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: آذری قید مدیرعاملی استقلال را زد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۹۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز خروج نیروهای حافظ صلح از قره باغ

همزمان با نزدیک شدن جمهوری های ارمنستان و آذربایجان به توافق صلح، پرچم کشورهای روسیه و ترکیه از منطقه‌ای در قره باغ به نشانه خروج نیروهای حافظ صلح پایین آورده شد.

به گزارش مشرق،پس از آنکه نیروهای حافظ صلح روس به حضور چند ساله خود در منطقه قفقاز جنوبی پایان دادند، پرچم روسیه و ترکیه نیز دیروز جمعه به مناسبت بسته شدن مرکزی که برای نظارت بر آتش بس در قره باغ ایجاد شده بود، پایین آورده شد.

در نوامبر سال ۲۰۲۰ (آبان ۱۳۹۹) نزدیک به دو هزار نیروی حافظ صلح روسیه بر اساس توافقی با میانجیگری مسکو که به شش هفته درگیری میان نیروهای جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان پایان داد، به قره باغ اعزام شدند.

اما در سپتامبر سال گذشته جمهوری آذربایجان در نهایت قره باغ را با زور بازپس گرفت و باعث کوچ اجباری ۱۲۰ هزار ارمنی ساکن این منطقه شد.

پس از این رویداد، ارمنستان مسکو را به عدم حمایت از منافع ایروان متهم کرد؛ اتهامی که مسکو آن را رد کرد.

روسیه نیز که پیش از این قرار بود نیروهای حافظ صلح خود را تا سال ۲۰۲۵ در منطقه حفظ کند، در اوایل ماه جاری میلادی تصمیم به خروج آنها گرفت.

این نیروها شامل سربازانی از روسیه و ترکیه و همچنین جمهوری آذربایجان بودند که در شهر متروکه ای به نام آغ دام که از سال ۲۰۲۰ در کنترل باکو قرار دارد، مستقر شده بودند.

سرگئی ایستراکوف معاون رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه پس از خروج نیروهای حافظ صلح روس از این منطقه، از دوستی میان سه کشور قدردانی کرد و گفت: اولویت حقوق بشردوستانه بین‌المللی این امکان را فراهم کرده تا عملیات زودتر از موعد تکمیل گردد.

در حال حاضر گفته می شود که جمهوری های ارمنستان و آذربایجان به سمت یک توافق صلح برای پایان مناقشه قره باغ گام برداشته اند.

یک منبع وزارت دفاع جمهوری آذربایجان نیز در همین زمینه به رویترز گفت که آخرین گروه از نیروهای حافظ صلح قرار است در پایان ماه مه (۱۱ خرداد) منطقه را ترک کنند.

الهام علی‌اف رئیس جمهوری آذربایجان نیز پیش از این در همین زمینه اظهار داشت: باکو ممکن است قبل از کنفرانس صلح بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان (COP۲۹) که در ماه نوامبر (آبان) به میزبانی باکو برگزار می‌شود، توافقنامه صلح امضا کند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ویپ های ۲ میلیون تومانی در کشور/ چرا سیگارهای الکترونیک در ایران ممنوع نمی شود؟!
  • سریال حشاشین در تلویزیون‌های اینترنتی ایران ممنوع شد؟
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد
  • آغاز خروج نیروهای حافظ صلح از قره باغ
  • ایمنی هوانوردی در ایران در حد استاندارهای جهانی است
  • ویدیو/ خروج پرسپولیسی‌ها از هتل در میان تشویق هواداران
  • تولید محصول دانش‌بنیان نیروگاهی باهدف جلوگیری از خروج ارز
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است