Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@09:06:26 GMT

لوئیز انریکه برگردد، جایم را به او می دهم

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۹۶۹۷

لوئیز انریکه برگردد، جایم را به او می دهم

روبرت موره نو سرمربی تیم ملی اسپانیا در نشست خبری امروز خود گفت که اگر روزی لوئیس انریکه بخواهد برگردد، جای خود را به او خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال اسپانیا چند روز پیش با خبر مرگ دختر 9 ساله لوئیس انریکه مارتینز در شوک فرو رفت. شانا مارتینز به دلیل سرطان در سن 9 سالگی از دنیا رفت تا سرمربی سابق بارسا و تیم ملی اسپانیا با یک تراژدی بزرگ مواجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که به دلیل بیماری دخترش از هدایت اسپانیا کنار رفته بود، احتمالا تا مدت ها قادر به حضور در فوتبال نباشد.

روبرت موره نو دستیار انریکه در تیم ملی اسپانیا که حالا جای او را گرفته، امروز در نشستی خبری عنوان داشت که اگر انریکه روزی بخواهد برگردد، از سمت خود به نفع او کنار خواهد رفت.

 

 

 

 

موره نو گفت:« هفته دشواری را پشت سر گذاشتیم اما باید در تیم ملی یک شادی کوچک ایجاد کنیم در حالی که همه از اتفاق رخ داده برای لوئیز انریکه متاثر هستیم. این تنها کاری است که می توانیم انجام دهیم.»

 

بازگشت لوئیس انریکه:« می دانم لوئیز روزهای سختی را سپری می کند و الان زمان درستی برای مطرح کردن چنین چیزی نیست ولی من همیشه از کار کردن با او احساس غرور می کردم و مهمتر اینکه دوستی صمیمانه ای بین مان وجود دارد. اگر روزی او بخواهد به تیم ملی برگردد، من از سمتم کنار می روم و بار دیگر دستیارش خواهم شد.»

 

سبک تیم ملی اسپانیا:« مثل همیشه می خواهیم توپ در اختیار ما باشد. برای اینکه فضاهای خالی را پیدا کنید، گاهی مجبور می شوید 10 تا 15 پاس به یکدیگر بدهید. وقتی توپ در اختیارمان نیست، استرس می گیرم؛ به همین دلیل باید هرچه زودتر آن را بازپس بگیریم. هر حرکتی از سوی تیم باید با یک شوت و یک ضربه به دروازه تمام شود.»

 

 

 

لوئیس انریکه مارتینز (سرمربی) تیم ملی اسپانیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۹۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت فوتبالیست‌های اسپانیا در روز مادر

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 18 در روز مادر در اسپانیا بود و بازیکنان ختافه موقع ورود به زمین همراه مادران و همسران‌شان وارد زمین شدند تا از آنها قدردانی کرده باشند. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم
  • لوئیز انریکه: حتی بهترین بازیکنان جهان هم باید دفاع کنند
  • واکنش اینفانتینو و مسی به درگذشت اولین مربی قهرمان فوتبال آرژانتین
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • «سزار لوئیس منوتی» اسطوره فوتبال آرژانتین در سن 85 سالگی درگذشت
  • ادعای جنجالی آلونسو درباره داوری فرمول یک
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • فقط یک نفر شهامت داشت امباپه را سرجایش بنشاند
  • حرکت فوتبالیست‌های اسپانیا در روز مادر
  • گالتیه: عدالت ثابت کرد بی‌گناهم، از PSG ممنونم!