Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@01:45:40 GMT

چاپ ۲۰ اثر با موضوع وقف و نذر آستان قدس رضوی

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۰۰۴۰۷

چاپ ۲۰ اثر با موضوع وقف و نذر آستان قدس رضوی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام سیدمحمود مرویان‌‍ حسینی مدیرعامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در نشست تخصصی مسئله شناسی پژوهشی وقف و نذر گفت: بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی تعداد ۲۰ اثر با موضوع وقف و نذر منتشر کرده است.
او ادامه داد:  ماموریت ویژه این بنیاد با همراهی جمعی در جهت توسعه فرهنگ وقف و نذر در آستان قدس رضوی و نیز سطح کشور از جمله دانشگاه‌ها بوده است و امیدواریم که به یاری امام رضا (ع) در این راه موفق و سربلند باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی با بیان اینکه یکی از سنت‌های حسنه اسلامی که از نظر به عمل و خدمات منجر شده مسئله وقف و نذر است، گفت: هر آنچه در این مجموعه می‌بینیم جلوه‌ای از نیک اندیشی‌ها و خیرات واقفان نیک‌اندیش بوده  است.
مرویان‌حسینی افزود: بنیاد به دنبال وظیفه ذاتی خود با بهره‌گیری ازحضور و تجربه اساتید و کارشناسان حوزوی و دانشگاهی حوزه وقف و نذر اقدام به برگزاری نشست‌های تخصصی کرده و تاکنون ۳ کمیسیون تخصصی در چارچوب نشست تخصصی مسئله شناسی پژوهشی وقف و نذر با موضوعات «وقف و مدیریت آن از منظر فقه و حقوق»، «وقف، بهره‌وری وقف و وقف‌های نوین» و «وقف و نذر در فرهنگ رضوی» برگزار شده است.   انتهای پیام// م.ب   برگزاری ۳ کمیسیون تخصصی با موضوع وقف و نذر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آستان قدس رضوی سازمان اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۰۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است

خلیل منبتی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‎ درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی درحال ساخت است.

او افزود: علاوه بر این عملیات عمرانی سه هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز در سراسر استان در دستور کار قرار دارد که در تلاش هستیم تا با حداقل آورده، سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آنان فراهم آید.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: بنیاد مسکن در بحث کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستان‌های زیر ۵۰ هزار نفر، روستا‌ها و بخشداری‌ها در دست اجرا دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی در رایزنی فرهنگی کشورمان
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • استقبال از پرچم حرم رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • خدمت به خاندان اهل بیت علیهما السلام عزت آفرین است
  • استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی در مالزی