Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

حسین اسلامی، با اشاره به حواشی اخیر ایجاد شده پیرامون شهردار قم و مطرح شدن سکونت فرزندان او در آمریکا، اظهار داشت: ما با عملکرد شهردار کار داریم و آیه شریفه قرآن هم می فرماید "وَلاَ تَزِرُ وَازِرَةٌ وِزْرَ أُخْرَی" و معنی آن هم این است که هیچ‌کس بار گناه دیگری را به دوش نمی‌کشد.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: البته ما از این مسائل آقای سقائیان نژاد و اوضاع و احوال بچه‌هایش اطلاعی نداشتیم، و با توجه به توانمندی‌هایی که او ۱۲ سال بعنوان شهردار اصفهان داشت و همچنین تدین و تخصصش، او را بعنوان شهردار قم انتخاب کردیم؛ و این انتخاب هم بدون توجه به حواشی بود که ما هم بعدها متوجه شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سخن پر سر و صدای شهردار قم مبنی بر این که "فرزندان من سفیران گویای نظام در آمریکا هستند"، گفت: البته شاید منظور ایشان از این سخن، این بوده که نوع رفتاری که این بچه‌ها در آنجا دارند، رفتارهای مناسبی است که می‌تواند خود این رفتارها، به نوعی تبلیغ نظام هم باشد؛ و مسئله دیگری منظورشان نبوده است.

اسلامی در پاسخ به این سؤال که آیا تذکری به شهردار قم بابت مصاحبه اخیرش داده شده است یا خیر؟ گفت: خب! بحث‌های داخلی که هست اما ضرورتی نداشته که باز شده و دامن زده شود؛ این مسائل هست و قطعا مطالب گفته می‌شود؛ و ای کاش ایشان مصاحبه نمی‌کرد.

وی افزود: تذکر در جلسه رسمی یک بحث و در جلسه محرمانه بحث دیگری است؛ این که ما عملکرد شهردار قم را بررسی کنیم، این کار را انجام می‌دهیم اما این که چرا بچه‌های شما در فلان جا هستند، در حیطه وظایف ما نیست.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم افزود: در بحث‌های داخلی شورای شهر قم، قطعا تذکراتی به آقای سقائیان نژاد داده شده و ایشان هم پذیرفته‌اند؛ البته بخشی از مطالب ایشان تقطیع شده و اگر همه را کنار هم بگذاریم، منظور از کلمه [سفیران نظام]، معلوم می‌شود، چیست.

وی اضافه کرد: منظورشان این نیست که حالا فرزند من، سفیری است که بحث کارمندی و حکم دارد؛ اما گاهی که انسان، واژه‌ها را در استخدام سخن و بیان خود در می‌آورد، نمی‌تواند خوب این کلمات را استخدام کند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شهردار قم سقائیان نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۰۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکونت ۵۰ درصد از اتباع کشور در استان تهران

استاندار تهران، گفت: نزدیک به ۵۰ درصد از اتباع کشور در استان تهران زندگی می‌کنند، لذا در تلاش هستیم تا با دستگیری افراد غیرمجاز و خروج آن‌ها از کشور سطح غیرمجازی را با سرعت بسیار زیادی کاهش دهیم، زیرا بخش بزرگی از ظرفیت‌ها در اختیار اتباع است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از استان تهران، علیرضا فخاری عصر امروز در آیین "سپاس معلم" که با حضور اعضای شورای اداری استان تهران برگزار شد، با اشاره به وظایف شورای اداری، اظهار داشت: استان تهران دارای ویژگی‌های خاص است که البته در میان سایر استان‌ها مظلوم و مغموم نیز بوده و در این فرصت به‌صراحت عرض می‌کنم نمایندگانی که از استان تهران در مجلس شورای اسلامی حضور دارند باید در این دوره برای احقاق حقوق استان تهران همت کنند.

وی با بیان اینکه شأن استان تهران این نیست که در جایگاه سی و یکم بودجه‌ای کشور قرار بگیرد، افزود: توسعه در استان تهران نیازمند جنب‌وجوش و حرکت و برنامه‌ریزی دقیق از سوی مسئولان و مدیران در قالب چارچوب‌ها و اصول است تا شاهد تغییر وضعیت در استان تهران باشیم.

استاندار تهران در ادامه با بیان اینکه پویایی استان تهران به پویایی مدیران و مسئولان گفت: به‌رغم اینکه استان تهران یک‌چهارم ظرفیت تولید کشور را دارد و 52 درصد سهم مالیات کشور در استان تهران دریافت می‌شود، هنوز با ظرفیت اقتصادی فاصله داریم.

فخاری با تأکید بر اینکه به‌کارگیری ظرفیت‌های اقتصادی با شعار سال به‌منزله یک انقلاب است، ابراز داشت: متأسفانه جریان برنامه‌ریزی در استان تهران به‌شدت ضعیف است و این در حالی است که به همه مدیران و مسئولان ابلاغ شده است که باید برنامه‌ریزی دقیق و منسجم داشته باشند و نظام بودجه‌ای و اولویت‌های آن‌ها مشخص باشد و جهت‌گیری‌ها برای برنامه 5 ساله در دستور کار قرار گیرد.

وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم پروژه‌های نیمه‌کاره را هر چه زودتر تمام کنیم، زیرا که هزینه‌های آن در حال افزایش است که در این صورت هم نیاز مردم تأمین خواهد شد و هم تکالیف مدیران مشخص می‌شود.

وزیر کشور: دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم

فخاری با اشاره به موضوع اتباع گفت: نزدیک به 50 درصد از اتباع کشور در استان تهران زندگی می‌کنند که البته در تلاش هستیم تا با دستگیری افراد غیرمجاز و خروج آن‌ها از کشور سطح غیرمجازی را با سرعت بسیار زیادی کاهش دهیم.

استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: سطح مجازی اتباع نیز در حوزه‌های اقتصادی، اجرایی، فرهنگی و غیره سازمان‌دهی می‌شود، زیرا که در حال حاضر بخش بزرگی از ظرفیت‌های استان تهران در اختیار اتباع است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برکناری شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • دولت و شهرداری قم در موضوع مونوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • دولت و شهرداری قم در موضوع منوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • امکان تعویق بازنشستگی شهردار قم وجود ندارد
  • سکونت ۵۰ درصد از اتباع کشور در استان تهران
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس