Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ایرج حریرچی روز سه شنبه در حاشیه جلسه درمان استان تهران در جمع خبرنگاران افزود: شهرستان های اطراف تهران حتی از متوسط کشوری نیز به مراتب سرانه تخت بیمارستانی پایین تری دارند.
وی یادآورشد: در شهر تهران به دلیل مشکلاتی که در ارجاع داریم و علاقه مردم برای پیگیری امور درمانی خود در پایتخت، از نظر دسترسی به تخت های بیمارستانی یا دسترسی به پزشک یا جراحان دچار مضیقه هستیم و حتی پایتخت محل ارجاع بیماران کل کشور می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حریرچی اظهار داشت:  با اعلام وزیر بهداشت در نشستی که با استاندار تهران داشتند برای تخت های بیمارستانی در تهران که دچار عقب افتادگی هستیم و طی این ۴۰ سال هیچ بیمارستان بزرگی ساخته نشده است تدابیری اندیشیده شد.
معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بر همین اساس پروژه های بزرگی که داریم و اغلب پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد دارند برخی تا انتهای سال ۹۸ و برخی دیگر تا انتهای سال ۹۹ به بهره برداری می رسند و به مردم تحویل می دهیم به خصوص در شهرستان های اطراف تهران تا از شرمندگی وضعیت فعلی خارج شویم.
حریرچی ادامه داد: تجهیزات و پرسنل هم از سوی وزارتخانه برای بیمارستان هایی که امسال در تهران تکمیل می شوند پیش بینی شده است و در هیچ کدام از این بیمارستان ها به محض آنکه تکمیل شوند از نظر تجهیز مشکلی نخواهیم داشت.
معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در مورد فرسودگی بیمارستان های پایتخت، بحث جلسه امروز نبود اما فرسودگی تختهای بیمارستانی عمدتا از محل طرح تحول رفع شده و برخی از بیمارستان ها که اقدامات مهمی انجام نشده از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نبوده که بازسازی و نوسازی رخ دهد و باید جایگزین شوند.
تهرام/۳۰۰۱//۶۱۳۹

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان تهران پایتخت درمان شاخص وزیر بهداشت قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۰۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای پایتخت در شرایط قابل قبول / باران در راه تهران

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، ننا بر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای شهر تهران امروز _ ۱۴ اردیبهشت_ بر روی عدد ۵۹ و در شرایط قابل قبول قرار دارد و در ۲۴ ساعت گذشته نیز شاخص کیفیت هوا با قرار گرفتن روی عدد ۵۸ در همین شرایط قرار داشت.

بنا بر اعلام هواشناسی برای تهران در ساعات آینده بارش باران پیش‌بینی شده است.

در سال گذشته و براساس روز شمار شاخص آلودگی ۱۰ روز هوای پاک، ۲۳۶ روز هوای قابل قبول، ۱۰۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۱۲ روز هوای ناسالم برای تمامی گروه‌ها در پرونده شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است.

از ابتدای امسال تاکنون، پایتخت نشینان ۶ روز هوای پاک و ۳۹ روز هم هوای سالم استنشاق کردند.

به گزارش ایرنا، شاخص کیفیت هوا معیاری برای تعیین روزانه کیفیت هوا و میزان ارتباط آن با سطوح سلامت افراد است که به ترتیب از صفر تا ۵۰ در شرایط پاک یا سبز، ۵۱ تا ۱۰۰ در شرایط قابل قبول یا زرد، ۱۰۱ تا ۱۵۰ در شرایط ناسالم برای گروه حساس یا نارنجی، ۱۵۱ تا ۲۰۰ در شرایط ناسالم برای همه یا قرمز، ۲۰۱ تا ۳۰۰ در شرایط بسیار ناسالم یا بنفش و ۳۰۱ تا ۵۰۰ در شرایط خطرناک یا ارغوانی تعیین شده است.

دیگر خبرها

  • هوای تهران پاک شد
  • هوای تهران پاک شد  
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • هوای پایتخت در شرایط قابل قبول / باران در راه تهران
  • تنفس هوای قابل قبول در پایتخت
  • ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • هوای پایتخت در آستانه پاکی قرار گرفت
  • هوای تهران «پاک» است
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری