Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، جوان حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران در بازدید از خانه اتحادیه با تاکید بر این نکته که رویکرد شورای پنجم حمایت از فعالیت‌های فرهنگی است، گفت: رویکرد شواری پنجم این است که میراث فرهنگی که مردم با آن‌ها خاطره دارند حفظ شود و این اقدام جز راهبرد‌های شورای پنجم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: در شورای شهر پنجم تلاش شده در حد امکان مکان‌هایی که دارای میراث فرهنگی است را حفظ کنیم و خانه اتحادیه را نیز که جز املاک امین السلطان بوده جز این بنا‌ها است.

خلیل آبادی با اشاره به این نکته که بازدید من از خانه اتحادیه برای اولین بار است گفت: طبق گفته مسئولان زیباسازی پیشتر این ساختمان متروکه بود و شهرداری تهران هزینه زیادی داده تا این ساختمان شکل جدیدی پیدا کند.

او ادامه داد: کارشناسان سازمان زیبا سازی تلاش می‌کنند که این بنا که به عنوان میراث تاریخی است به عنوان یک قطب گردشگری شناخته شود و علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان نسل جوان با تاریخ و فرهنگ آشنا شوند.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: به عقیده من می‌توانیم بنا را به کارگاه مطالعاتی تاریخی بدل کنیم و به عنوان ارزش معماری به آن نگاه کرد.

خلیل آبادی در توضیح کاربری گفت: به نظر می‌رسد هنوز تصمیم قطعی برای کاربری این بنا گرفته نشده، ولی به عقیده من می‌توان این مکان را به صورت بوم گردی روستایی مورد بهره‌برداری قرار داد.

او با اشاره به تمایل گردشگران برای استفاده از بنا‌های تاریخی و اقامت در آن‌ها گفت: بیشتر گردشگران خارجی به دنبال اقامت در مکان‌های خاطره ساز هستند و امیدواریم در خانه اتحادیه کاربری تک بعدی مشاهده نکنیم.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اجتماعی اخبار شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۱۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست

مهدی چمران در همایش گرامیداشت شورا‌های شهر و روستا در بجنورد بابیان اینکه عقب‌ماندگی شورا‌های شهر به واسطه تأخیر در آغاز فعالیت این نهاد هنوز جبران نشده است، گفت : تصویب قانون درآمد‌های پایدار در مجلس یازدهم کمک شایانی به مجموعه مدیریت شهری کرد.

رئیس شورای اسلامی تهران با اشاره به اینکه شورا‌ها و مجلس شورای اسلامی در امتداد یکدیگر هستند، گفت: این دو شورا اگر در کنار هم باشند، راحت‌تر و بهتر می‌توان برای حل مسائل و مشکلات گام برداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری، اساسی ترین مسئله شوراها
  • نمایشگاه کتاب ظرفیت جذب گردشگران خارجی را دارد
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید
  • عدم وجود سایت مدیریت پسماند ویژه در شهرک‌های صنعتی
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست
  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • راه اندازی سامانه سوت زنی برای مشاوران املاک
  • قیمت سکه امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳