Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- خشونت‌های ناشی از حمل سلاح سرد در خیابان‌های لندن به درون مدارس پایتخت انگلیس نفوذ کرده و محیط مدارس را به شدت ناامن ساخته است. تاریخ انتشار: 20:00 - 12 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۶۷۷۳ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، خشونت‌های خیابانی و چاقوکشی به بحرانی جدی در انگلیس به ویژه پایتخت این کشور مبدل شده تا جایی‎که این خشونت‌ها به مدارس هم نفوذ کرده و جرایم مدارس لندن را به شدت افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آمار و ارقام منتشر شده از سوی پلیس لندن نشان می‌دهد که میزان جرایم مدارس پایتخت انگلیس طی یک سال به ۸ هزار مورد رسیده که جرایم مختلفی از جمله خشونت، تجاوز، مواد مواد مخدر و همچنین بیش از ۴۰۰ مورد حمل اسلحه را شامل می‌شود.
به گزارش ایوینینگ استاندارد، داده‌های پلیس انگلیس که در مدت ۱۲ ماه تا ماه می‌ جمع آوری شده نشان می‌دهد در مدارس لندن ۲۹۱ مورد جرایم ناشی از حمل سلاح سرد و ۲۱ مورد حمل سلاح گرم به ثبت رسید. همچنین ۱۱۲ گزارش دیگر از آوردن انواع دیگر سلاح به مدارس به ثبت رسید.       تعداد کل جرائمی که توسط پلیس در مدارس دولتی و خصوصی لندن به ثبت رسید شامل ۳۷ مورد تجاوز جنسی در میان ۵۴۴ جرایم جنسی، ۲۳۲ مورد جرایم مربوط به مواد مخدر و بیش از ۳۵۰۰ مورد خشونت است.
معاون شهردار لندن در خصوص گزارش مربوط به جرایم مدارس می‌گوید که شرایط به وجود آمده غیر قابل قبول است.
بنابر گزارش رسانه‎های محلی انگلیس، در سال جاری ۱۵ مورد چاقو کشی مرگبار نوجوانان در پایتخت انگلیس به ثبت رسیده است.    نارضایتی معلمان از خشونت‎ها در مدارس 
آمار منتشر شده با درخواست معلمان مدارس لندن به دلیل افزایش چشمگیر خشونت جوانان صورت گرفته تا دولت انگلیس اطمینان دهد که محیط مدارس  مکانی برای تحصیل و یادگیری باشند.
گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که مدارس لندن در خصوص جرایم چاقوکشی اقدامات کافی را انجام نمی‌دهد.   بیشتر بخوانید: رشد جرایم چاقوکشی زنان در انگلیس
آمار و ارقام نشان می‌دهد که در این بازه زمانی با اداره پلیس ۸۳ بار به دلیل ترس و وحشت ایجاد شده در مدارس تماس گرفته شد.   پای جرایم به مدارس ابتدایی لندن باز شد 
نکته قابل تامل آن است که بر اساس گزارش‌ها جرایم حتی مدارس ابتدایی را هم تحت تاثیر قرار داده است. یک کودک ۱۰ ساله به دلیل تهدید با چاقو در مدرسه به مدت ۶ هفته از ورود به مدرسه ممنوع شد.     به منظور افزایش امنیت در خیابان‎ها، رئیس پلیس لندن خواستار افزایش افسران در پایتخت شده است. شهردار لندن در تلاش است تا شمار ماموران را در پایتخت افزایش دهد.
شمار جرایم پایتخت انگلیس در بازه زمانی ۱۲ ماهه تا پایان ماه آوریل سال جاری نشان می‌دهد که ۳۵۱۱ مورد خشونت علیه اشخاص، ۵۴۴ مورد جرایم جنسی، ۸۴ مورد سرقت و ۲۳۲ جرایم مربوط به مواد مخدر به ثبت رسیده است.
ایوینینگ استاندارد در پایان می‎نویسد: در حالی که جرایم ناشی از حمل سلاح سرد به یک اپیدمی در انگلیس به ویژه در پایتخت تبدیل شده و روزانه شمار بسیاری از نوجوان قربانی این خشونت می‌شوند، اما هنوز اقدامی جدی از سوی مقامات این کشور صورت نگرفته است. با وجود آنکه نخست وزیر انگلیس متعهد شده تا شمار افسران را افزایش دهد اما عملاً تاکنون این تعهد اجرایی نشده و انگلیس همچنان مکانی برای جولان چاقوکشان باقی مانده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جرایم چاقوکشی لندن مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش فعالان مدنی در انگلیس علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، یک فعال مدنی در انگلیس در این باره گفت: ما براساس بیانیه دیوان کیفری بین المللی درباره نسل کشی اسرائیل در غزه، دو اعلامیه بازداشت جوبایدن و آنتونی بلینکن رئیس جمهور و وزیر خارجه آمریکا را به سفارتخانه آمریکا در لندن ارائه کردیم که از دریافت آن خودداری کردند، اما ما به نام انسانیت و به منظور ثبت در تاریخ، بازداشت همدستان اسرائیل در قتل عام فلسطینیان را با همکاری حقوق دانان از منظر حقوقی پیگیری خواهیم کرد.
عدالت خواهان و حقوقدانان در انگلیس می‌گویند این حمایت‌های آمریکا، انگلیس و سایر دولت‌های غربی است که قتل عام فلسطینیان را میسر ساخته است و آنان برای همدستی در نسل کشی فلسطینیاان باید در برابر ملت‌ها پاسخگو باشند و حساب پس دهند.
یک فعال مدنی حامی حقوق فلسطینیان حاضر در تجمع اعتراضی برابر سفارت آمریکا در لندن می‌گوید: هدف ما این است که بتوانیم خواسته مردم این کشور مبنی بر توقف نسل کشی در غزه، آزادی سرزمین فلسطینیان و مجازات عاملان و همدستان رژیم اسراییل را ازمنظر حقوقی پیگیری کنیم. دولت و احزاب عمده بریتانیا کاملا از حقیقت و عدالت دور شده اند، اما دیدن آگاهی و شنیدن خواسته‌های مردم که بیش از شش ماه است در خیابان‌های همه کشور‌های غربی مطالبه می‌شود بسیار دلگرم کننده و برای آزادی فلسطین بسیار امید آفرین است. مردم به خوبی نشان دادند که خواستشان متفاوت از نظام حاکم بر آمریکا و بریتانیاست.
به گفته کارشناسان حقوقی، در پی صدور حکم قضات دیوان کیفری بین المللی، اکنون نتانیاهو و همدستانش در رژیم اسرائیل، در سفر به خارج باید نگران باشند، زیرا ممکن است به اتهام جنایات جنگی، بازداشت شوند.
تاکنون بیش از هزار حقوقدان و قاضی بازنشسته در انگلیس درباره همدستی نظام این کشور با رژیم صیهونیستی در نقض قوانین بین المللی و نسل کشی فلسطینیان هشدار دادند.
فعالیت‌های حقوقی علیه سران رژیم صهیونیستی، حتی اگر ضمانت اجرایی هم نداشته باشد، در بی آبرو کردن مقامات این رژیم، موثر است.
فعالان مدنی در انگلیس می‌گویند همانگونه که تظاهرا ت ضد رژیم آپارتایدآفریقای جنوبی به مدت چهار سال بدون وقفه برابر سفارت آن رژیم ادامه یافت، اکنون هواداران فلسطین در لندن نیز می‌گویند تا آزادی فلسطین در برابر سفارت رژیم آمریکا که حامی اصلی رژیم صیهوینستی است ادامه خواهند داد.

 

 

اظهارات:
۱ – فعال مدنی در انگلیس
۲ – فعالی مدنی در انگلیس 

دیگر خبرها

  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • دولت انگلیس بخشی از محور نسل‌کشی در غزه است
  • ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش در لندن
  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • خروش مردم انگلیس در حمایت از فلسطین
  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • کدام مواد غذایی را نباید با معده خالی خورد؟
  • باقری: انتظار حل موضوع فلسطین حین اشغالگری واقع‌بینانه نیست
  • تلاش فعالان مدنی در انگلیس علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی