Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی تاج در آخرین مصاحبه اش صحبت هایی را در مورد تیم ملی ایران و مارک ویلموتس عنوان کرد.

طرفداری- مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال ایران در دیدار با وزیر ورزش و جوانان بعد از تشریح برنامه های پیش روی تیم ملی با بیان اینکه کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران و در راس آن ویلموتس با جدیت به کار خود ادامه می دهند صحبت هایی را عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه خبری  وزارت ورزش و جوانان، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال ایران در نشست سلطانی فر با ویلموتس از روند فعالیت ویلموتس در راس تیم ملی فوتبال ایران ابراز رضایت کرد و اظهار داشت:

ترکیب کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران با هدایت ویلموتس با وجود اینکه در پرداخت ها دچار مشکل بودیم بسیار با جدیت پیگیری می شود و خوشبختانه بدون تنش با سرمربیان تیم های لیگ برتری به کار خود ادامه می دهد و تیم ملی هم با ارائه بازی های هجومی رضایت مردم و کارشناسان را بوجود اورده است.

تاج گفت:

بازی تیم ملی فوتبال ایران خیلی هجومی و عامه پسند شده و ویلموتس تیم ملی را بین مردم محبوب کرده است و از همه مهمتر حاشیه و درگیری هم در تیم ملی وجود ندارد که این موارد دستاورد بسیار خوبی است.

رییس فدراسیون فوتبال گفت:

مدتهاست که در عرصه ورزش ایران فعالیت دارم و بدون شک حمایت سلطانی فر از تیم ملی فوتبال ایران را بسیار مثبت وبی نظیر ارزیابی می کنم و با قاطعیت می گویم اگر حمایت های سلطانی فر نبود موفقیت های اخیر تیم ملی در راهیابی مقتدرانه به جام جهانی و کسب نتایج خوب در روسیه محقق نمی شد و از ایشان می خواهم همچنان این حمایت را از تیم ملی ادامه دهند.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۱۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز  کرمان ، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال دقایقی پیش با استقبال  مهدی جهانشاهی رئیس هیات فوتبال استان وارد فرودگاه کرمان شد.

همچنین طهمورث حیدری رئیس کمیته امور استان های فدراسیون به همراه محسن ربیعی دبیر هیات فوتبال نیز  با حضور در فرودگاه کرمان به استقبال مهدی تاج رفتند.

رئیس فدراسیون فوتبال به منظور حضور در مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان کرمان و آئین تجلیل از پیشکسوتان فوتبال در سفری یک روزه راهی کرمان شده است

دیگر خبرها

  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • فیلم/ استقبال بی‌نظیر مردم نوق رفسنجان از شهید گمنام
  • هشدار نسبت به کلاهبرداری از مردم در پوشش خرید و فروش عتیقه
  • گل بی نظیر زاهدی در جی لیگ + فیلم
  • اواین تصویر از بازگشت فرزند اسطوره محبوب فوتبال ایران به استقلال
  • کشت سیر مزیت بی‌نظیر استان همدان
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • تحریم های جدید ایران علیه آمریکا
  • شوک به استقلال؛ خطیر برکنار شد | چه کسی مدیرعامل آبی ها شد؟