Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل گفت: در راستای توسعه و گسترش فرهنگی و اجتماعی استان اردبیل شاخص‌های توسعه فرهنگی و اجتماعی استان اردبیل تدوین می‌شود و ما نیز در این راستا باید از ظرفیت‌ دانشگاه‌ها و مراکز علمی نیز استفاده کنیم. ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر بهنا‌مجو عصر امروز در نشست هم‌اندیشی فرهنگی و اجتماعی در اردبیل اظهار داشت: باتوجه به اینکه همواره اقدامات و فعالیت‌های اجتماعی ک فرهنگی نیازمند اختصاص اعتبار و بودجه است باید با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها، مراسمات، عزاداری‌ها، خانواده‌ها و آموزش و پرورش طرح‌های و پروژه‌های توسعه فرهنگی و اجتماعی را در سطح استان اردبیل پیش ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شاخص‌های توسعه فرهنگی و اجتماعی استان اردبیل تدوین می‌شود افزود: در راستای توسعه و گسترش فرهنگی و اجتماعی استان اردبیل شاخص‌های توسعه فرهنگی و اجتماعی استان اردبیل تدوین می‌شود و ما نیز در این راستا باید از ظرفیت‌ دانشگاه‌ها و مراکز علمی نیز استفاده کنیم.

بهنامجو با اشاره به اینکه باید تدوین شاخص‌های توسعه فرهنگی و اجتماعی استان اردبیل با محوریت دانشگاه‌ها انجام می‌شود تصریح کرد: باید تدوین شاخص‌های توسعه فرهنگی و اجتماعی استان اردبیل با محوریت دانشگاه‌ها انجام می‌شود و در این راستا علاوه‌بر انجام مطالعات لازم و مورد نیاز باید با توجه به موقعیت استان اردبیل از نظرات و پیشنهادات اساتید نیز استفاده شود.

اردبیل| سازمان‌های مردم‌نهاد نقش موثری در توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه دارنداستاندار آذربایجان شرقی: توسعه فرهنگی و انسانی بستر همه توسعه‌هاستاستاندار کرمان: توسعه فرهنگی بر توسعه اقتصادی و سیاسی مقدم است

استاندار اردبیل با تاکید بر همکاری بخش خصوصی در راستای ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: باتوجه به ظرفیت بخش خصوصی ما می‌توانیم در راستای ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی استان اردبیل از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده کنیم و همچنین دستگاه‌های اجرایی نیز باید در این راستا همکاری و مشارکت ویژه و گسترده‌ای داشته باشند و برای توسعه فرهنگی و اجتماعی سطح استان تلاش نمایند.

وی با اشاره به وضعیت آسیب‌های اجتماعی در استان اردبیل اظهار کرد: محدودیت‌های ایجاد شده در زندگی شهری و امروزی باعث کاهش اطلاعات نوجوانان در مورد برخی از رفتار‌های ناهنجار اجتماعی می‌شود و این نقطه آسیب‌زایی آن‌ها را فراهم می‌کند و باید با آموزش و ارائه راهکار فعالیت‌های اجتماعی نوجوانان را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۲۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الگوی حکمرانی فرهنگی و دانش بنیان صنایع و تولیدات، با مشارکت مردم تدوین و تصویب می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: نمایشگاه اکسپو که هنرمندان و فعالان حوزه صنایع و عرصه‌های مختلف اقتصادی شرکت کردند؛ نمایشگاه بسیار گسترده‌ای است و توانمندی‌های اقتصادی کشور را می‌توان در این نمایشگاه دید.

خسروپناه افزود: حتما این نمایشگاه باید گسترده‌تر از این ارائه بشود و زمان بیشتری به مردم اختصاص داده شود تا بتوانند شرکت کنند.

وی گفت: هم زیرساخت‌ها و مواد اولیه را ما در این نمایشگاه مشاهده کردیم و هم تولیدات مختلف دارویی و حوزه‌های مختلف امنیت غذایی و همچنین صنایع دستی و سایر حوزه‌های مختلف که در واقع یک جهش تولید با مشارکت مردم که شعار سال امسال است در این نمایشگاه مشاهده می‌کنیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: مسئولیت مسئولان حوزه اقتصادی و البته حوزه فرهنگی با دیدن این نمایشگاه سنگین‌تر می‌شود. قطعا باید تلاش کنیم موانع برداشته شود. اگر عزیزان نیاز‌های ارزی و واردات مواد اولیه دارند و صادرات که بسیار مهم است. این نیاز‌ها را از تولیدکنندگان شنیدیم.

خسروپناه گفت: یک شورای اختصاصی برای رفع موانع و حمایت و تسهیلگری تولید کنندگان در کشور باید فراهم شود.

وی افزود: طبیعتا وزارت صمت، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت اقتصاد و دارایی و سایر وزارت خانه‌ها به ویژه بانک مرکزی باید حمایت کنند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ما در شورای عالی انقلاب فرهنگی هم طبیعتا باید از منظر فرهنگی، اسناد حمایتی فرهنگی و علم و دانش بنیان هم باید کمک کنیم و تولیدکنندگان بتوانند تولید بهتر و با کیفیت بهتر و عرضه بهتری بتوانند تولید کنند، عرضه کنند و در اختیار مشتریان دنیا قرار دهند.

خسروپناه افزود: حتما بُعد بین المللی این تولیدات، از حوزه دانش بنیان تا عرضه بین المللی باید با نگاه حکمرانی صنایع شکل بگیرد.

وی گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تدوین و تصویب الگوی حکمرانی دانش بنیان و فرهنگی صنایع و تولیدات با مشارکت مردم آمادگی دارد.

گفتنی است ششمین نمایشگاه توانمندی‌های ایران اکسپو، ۸ اردیبهشت افتتاح شد  و تا ۱۲ اردیبهشت ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • الگوی حکمرانی فرهنگی و دانش بنیان صنایع و تولیدات، با مشارکت مردم تدوین و تصویب می‌شود
  • تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل
  • تدوین رویدادهای مهم گردشگری در استان اردبیل
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور