Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه اروپا روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که عملیات تخریب منازل در منطقه «ج» در کرانه باختری و ساخت شهرک‌های اسرائیلی تهدیدی برای راه‌حل دو دولت و ایجاد صلح دائم در منطقه است.

اخبار بین الملل- اتحادیه اروپا در این بیانیه تاکید کرد که سیاست شهرک‌سازی اسرائیل و دیگر اقدامات از جمله مهاجرت اجباری، اخراج، تخریب و مصادره منازل فلسطینیان بر اساس قوانین بین‌المللی غیر قانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اتحادیه اروپا از رژیم صهیونیستی خواسته تا بر اساس قوانین بین‌المللی به عنوان یک نیروی اشغالگر به تعهداتش پایبند باشد.

اتحادیه اروپا بار دیگر مخالفت شدید خود با سیاست‌های شهرک‌سازی اسرائیل و سیاست‌های اتخاذ شده در این زمینه را ابراز داشته و اعلام کرد که ادامه چنین سیاست‌هایی امکان تحقق راه حل دو دولت و صلح دائمی را با مشکل مواجه کرده و امکان قرار دادن قدس به عنوان پایتخت دو کشور را تهدید می‌کند.

هفته پیش «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که تل‌آویو قصد دارد برای ساخت 300 واحد مسکونی جدید در شهرک «دولیب» واقع در غرب شهر رام الله واقع در کرانه باختری رود اردن اقدام کند.

رژیم صهیونیستی از زمان روی کار آمدن دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شهرک‌های خود را با وجود محکومیت‌های بین‌المللی به شدت افزایش داده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اتحادیه اروپا رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ شهرک سازی اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۲۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاهیان استان کرمانشاه بعد از ظهر یکشنبه تجمعی را در دانشگاه رازی شهر کرمانشاه و در جوار یادمان شهدای گمنام واقع در این دانشگاه برگزار کردند.

این تجمع در پی سیاست‌های حمایتی و ضدبشری ایالات متحده آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی، در روزهای اخیر و انتشار تصاویری تأسف‌برانگیز و شرم‌آور از سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید و دانشجویان حامی مردم مظلوم فلسطین بود.

دانشگاهیان استان کرمانشاه در این تجمع ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، مواجهه بشر دوستانه و شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و موضع همدلانه در دفاع از مظلومیت مردم غزه را تحسین نموده و سرکوب این اساتید و دانشجویان را توسط پلیس و دولت آمریکا قویاً محکوم کردند.

گفتنی است، در این تجمع دانشگاهیان استان کرمانشاه با سر دادن شعارهایی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا در اعتراض به رژیم غاصب صهیونیستی، جنایت‌های این رژیم کودک کش و حامیانش را محکوم کردند.

کد خبر 6091178

دیگر خبرها

  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • تجمع دانشجویان کرمانی در محکوم کردن رژیم صهیونیستی
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار شد
  • چین از اتحادیه اروپا می‌خواهد تا سیاست‌های تجاری «تبعیض آمیز» را متوقف کند
  • تجمع دانشگاهیان کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی
  • دانشگاهیان سراسر کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه
  • آصفری: بلندتر شدن دیوار بی‌اعتمادی نتیجه سیاست‌های اتحادیه اروپا در قبال ایران است
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها
  • سخنگوی بورل: گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • خنثی‌سازی دروغ‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها در قاب تلویزیون