Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیامک فراهانی سه شنبه شب در پایان دیدار تیم های داماش گیلان و آرمان گهر سیرجان در نشست خبری پس از بازی ظهار داشت: در این دیدار فقط برای اینکه سه امتیاز را گرفتیم و به پیروزی رسیدیم، راضی هستم .

وی افزود: اما در کل از نحوه بازی بازیکنانم رضایت ندارم به خصوص در نیمه اول خوب نبودیم و کیفیت بازی ما در این نیمه راضی کننده نبود اما در نیمه دوم بازیکنان تا حدی بهتر ظاهر شدند و نحوه بازی آنان در این نیمه رضایت کننده بود اما در کل نتوانستیم خوب ظاهر شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البته از این دیدار نیز همانند سایر بازی ها، درس های بزرگی گرفتیم و آموختیم که هر حریفی می تواند خطرناک باشد و همچنین هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت که به طور حتم برای موفقیت در سایر دیدارها، باید از این تجربه به خوبی استفاده کنیم.

فراهانی بیان کرد: البته به دلیل اینکه وضعیت و حضور ما در لیگ دسته اول مشخص نبود، بازیکنان نیز دیر به ترکیب اضافه شدند و برای هماهنگی به زمان بیشتری نیاز داریم و امیدوارم که روز به روز هماهنگی بازیکنان داماش بهتر و بیشتر شود.

سرمربی داماش گیلان خاطرنشان کرد: به طور حتم با هماهنگی بیشتر، می توانیم بازی های زیباتری را به نمایش گذاشته و نتایج قابل قبول تری را نیز کسب کنیم و امیدوارم که به زودی این امر تحقق یابد تا  بتوانیم به فرم دلخواه خود دست یابیم.

تیم های فوتبال داماش گیلان و آرمان گهر سیرجان غروب سه شنبه در هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور، در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم داماش با نتیجه یک بر صفر برابر حریف خود به برتری دست یافت.

داماشی ها با این پیروزی خانگی، تا پایان هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان که با حضور ۱۸ تیم در حال برگزاری است، با کسب ۱۰ امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی قرار دارند.

۷۲۸۵ /۲۰۰۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر بازی باشگاه های کشور جدول داماش گیلان فوتبال قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۲۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور

تیم هندبال فتح نماینده قم در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور که مرحله نهایی این دوره از رقابت‌ها رسیده بود با کسب نتایج ضعیف از صعود به لیگ دسته اول بازماند.
تیم هندبال فتح در دیدار اول به مصاف پارس پویان بهبان رفت و با نتیجه ۳۰ بر ۲۴ حریف خود را شکست داد. در دیدار دوم بازی را با نتیجه ۳۲ بر ۳۷ به تیم نجف‌آباد واگذار کرد؛ و در دیدار پایانی نیز در یک دیدار نزدیک با نتیجه ۳۰ بر ۲۹ برابر تیم کات شاهرود شکست را متحمل شد.
لازم به ذکر است؛ چهار تیم کات نوین شاهرود و فتح قم از منطقه شمال و پارس پویان سوزیانا بهبهان و نجف‌آباد از منطقه جنوب به مرحله نهایی رسیده بودند تا تکلیف تیم‌ها برای صعود به لیگ دسته اول کشور مشخص شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول