Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام براری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز طرح نظارت بر بازار ماه محرم در لرستان، اظهار کرد: این طرح از دهم شهریورماه شروع شده و تا 22 ماه جاری نیز ادامه دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: طرح ویژه نظارت بر اقلام مصرفی هئیات مذهبی با هدف کنترل بازار و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اجرایی می‌شود.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان به گشت‌های مشترک این اداره‌کل در بازار با نهادهای بازرسی و نظارتی استان‌ اشاره و تصریح کرد: در خرم‌آباد 2 اکیپ طی نوبت‌های صبح و عصر و در شهرستان‌های تابعه هرکدام یک اکیپ فعال در قالب شعب گشت سیار اقدام به بازرسی و نظارت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براری بیان داشت: این نظارت بر اقلام موردنیاز مردم و به ویژه هیئات مذهبی همچون قند و شکر، برنج، روغن و ظروف یکبار مصرف صورت می‌گیرد.

 

وی، انجام نظارت‌ها و رصد بازار را در حیطه صلاحیت سازمانی و چارچوب قوانین و مقررات خواند و افزود: تخلف‌های احتمالی توسط قاضی شعب سیار رسیدگی و در صورت نیاز حکم صادر می‌شود، ضمن اینکه پرونده‌های نیاز به کارشناسی بیشتر، به اداره‌کل تعزیرات ارجاع داده شده و سپس حکم نهایی صادر می‌گردد.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان از مردم استان درخواست کرد هرگونه تخلفات در این زمینه را به سامانه 135 اطلاع داده تا مورد پیگیری قرار گیرد و یا به صورت مستقیم به این اداره‌کل برای اعلام تخلف مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۳۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در دومین جلسه کمیته اقدام مشترک ستاد تنظیم بازار استان اعضا بر لزوم کیفی سازی نظارت‌ها بر واحد‌های خرده فروشی و تشدید بازرسی‌ها بر واحد‌های تولیدی تاکید کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در حاشیه این جلسه گفت: در این جلسه نمایندگان سازمان‌های صمت، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف گزارش‌های عملکرد بازرسی‌های صورت گرفته از سوی دستگاه‌های خود را ارائه کردند.

نوراللهی افزود: بر اساس قانون انتزاع نظارت و بازرسی برواحد‌های خرده فروشی از سازمان جهاد کشاورزی به سازمان صمت انتقال یافت و امید است کیفی سازی بازرسی‌ها وتشدید نظارت‌ها در دستور کار قرار گیرد.

دبیر این جلسه نیز گفت: در حوزه تشکیل پرونده‌های بازرسی مهم ملی جایگاه خوبی در کشور نداریم و امید است با همکاری دستگاه‌های نظارتی بتوانیم علاوه بر نظارت بر واحد‌های خرده فروشی، بازرسی‌های ویژه از واحد‌های تولید و بنکداری‌های عرضه کننده کالا‌های اساسی مردم که نقش بازدارنده در بروز تخلفات دارد، داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • پایش کیفیت آب لرستان در ۲۴ آزمایشگاه
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت
  • ۱۳۵ پرونده تخلف حوزه دامپزشکی در استان سمنان تشکیل شد
  • متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد