Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@16:07:41 GMT

پرسپولیس و استقلال بدون پرداخت بدهی از آسیا حذف می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۰۳۴۱۳

پرسپولیس و استقلال بدون پرداخت بدهی از آسیا حذف می‌شوند

رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای فوتبال ایران گفت: استقلال و پرسپولیس به شرط پرداخت بدهی هایشان می توانند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند.

به گزارش مشرق، داریوش مصطفوی در مورد وضعیت دو تیم استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: در حال حاضر در کمیته‌های بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه‌ای هنوز به بررسی مسایل مالی دو باشگاه نرسیده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال ما یک دستور العمل داریم که بر اساس آن به طور دقیق عمل خواهیم کرد. طبق این دستور  العمل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا زمانی که مطالبات طلبکاران داخلی و خارجی خود را نپردازند نمی‌توانند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند. این دو باشگاه باید طلب مربی، بازیکن و هر شخص حقیقی و حقوقی را بدهند.

بیشتر بخوانید:

تاج: وضعیت بدهی‌های استقلال پیچیده‌تر از پرسپولیس است


وی افزود: روز گذشته چند طلبکار دو باشگاه به من مراجعه کردند و به آنها گفتم به شرطی که برای دریافت مطالبات شان به کمیته انضباطی شکایت کرده باشند و رای گرفته باشند به پول خود خواهند رسید. کنفدراسیون فوتبال آسیا قوانینی دارد که از قوانین فیفا نشات گرفته و مهم ترین مساله هم این است که باشگاه‌های بدهکار تنبیه شوند و جریمه آنها هم محرومیت از حضور در لیگ قهرمانان آسیاست. بنابراین تهدید حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا جدی است.


مصطفوی با اشاره به ساز و کار ضعیف فوتبال ایران برای حرفه‌ای شدن گفت: آقای صفایی فراهانی ۴۸ ساعته لیگ فوتبال ایران را حرفه‌ای اعلام کرد بدون اینکه ساز و کار آن فراهم شده باشد. نتیجه اش همین می شود که اکنون حتی تماشاگران ما برای ورود به ورزشگاه با مشکل مواجه می‌شوند. ۱۵ هزار نفر به خاطر مشکل گیت‌ها پشت در ورزشگاه می مانند! این ها در فوتبال روز دنیا حل شده است و مساله  نیست اما ما هنوز در این مسایل ابتدایی مشکل داریم. به نظرم باید کانون های هواداری باشگاه ها فعال شود و هواداران برای حضور در ورزشگاه ها از کارت های هواداری به  جای کارت ملی استفاده کنند.


رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای فوتبال ایران در مورد اینکه امکان دارد با اعمال نظر و کدخدمنشی از او و کمیته اش بخواهند که رای بر حضور استقلال و پرسپولیس در آسیا بدهد گفت: همیشه دنبال کدخدامنشی بودیم که وضع فوتبال مان به اینجا رسیده است. به عقیده من طلبکار چه مربی چه بازیکن چه شخص حقیقی و حقوقی باید به طلبش برسد. به طور مثال می گویم اگر استقلالی ها خواهان کدخدامنشی هستند تا در آسیا حضور پیدا کنند بهتر است به سراغ امیرقلعه نویی بروند و از او بخواهند یا طلب یک میلیارد تومانی اش را ببخشد یا تخفیفی به باشگاه بدهد در غیر این صورت وقتی این رای به کمیته استیناف بیاید باید اجرایی شود. باشگاه های استقلال و پرسپولیس باید رضایت طلبکاران خود را جلب کنند و بدهی‌ها را بپردازند. وگرنه رایی که کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای بدهد این رای قطعی و لازم الاجراست. آخرین رای کمیته استیناف است که تکلیف حضور استقلال و پرسپولیس در آسیا را روشن می‌کند و ما این رای را به کنفدراسیون فوتبال آسیا هم خواهیم فرستاد و مطمئن باشید ما کوتاه نمی‌آییم زیرا مطالبات طلبکاران باشگاه ها باید پرداخت شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: باور 373 بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان فوتبال پرسپولیس استقلال داریوش مصطفوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۳۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند

رئیس سازمان چای کشور گفت: میزان بدهی کارخانجات به چایکاران ۳۱ میلیارد تومان است و کارخانجات چای موظف هستند تمام بدهی خود را به چایکاران پرداخت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، حبیب جهانساز امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در جلسه با اعضای هیئت مدیره سندیکای کارخانجات چای و چای‌کاران با بیان اینکه در سال گذشته دولت سیزدهم اهتمام ویژه‌ای برای حل مشکل چای‌کاران در کشور داشته است، اظهار کرد: چای‌کاران با سختی زیاد در فصول مختلف سال به کاشت و برداشت چای مشغول هستند اما همواره در پرداخت مطالبات این قشر از جامعه با مشکل مواجه بودیم.

وی افزود: در سال گذشته در جلسه‌ای که با معاون اول رئیس جمهور داشتیم بسیاری از دغدغه چای‌کاران برطرف و دولت حق‌الزحمه خود را پرداخت کرد.

رئیس سازمان چای کشور با بیان اینکه خرید تضمینی برگ سبز چای در سال جاری ۳۰ درصد افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: طبق مصوبه شورای قیمت‌گذاری، برگ سبز چای درجه یک به ازای هر کیلو ۱۸ هزار تومان و برگ سبز چای درجه دو به ازای هر کیلو ۱۵ هزار تومان اعلام شده است.

جهانساز با بیان اینکه قرارداد با کارخانجات چای برای خرید تضمینی چای در سال جاری در حال انجام است، تصریح کرد: میزان بدهی کارخانجات به چای‌کاران را ۳۱ میلیارد تومان است کارخانجات چای موظفند تمامی بدهی خود را به چای‌کاران پرداخت کنند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به جلوگیری از ورود چای سنواتی به بازار در فصل بهره‌وری گفت: ورود چای سنواتی به بازار در آغاز فصل بهره‌وری به یک معضل تبدیل شده است و در سال جاری نیز با همین مشکل مواجه هستیم بنابراین از دولت تقاضا داریم مسئله چای سنواتی را تعیین تکلیف کند.

وی افزود: کارگروهی در حوزه چای در کشور تشکیل شد و مصوب کرد که چای‌های سنواتی تاریخ گذشته کمپوست شوند و چای‌های سنواتی برای انجام مراحل کمپوست باید به کشورهای هند، روسیه و چین صادر شود و اگر به کشورهای دیگر صادر شود بدون شک هدف واردات به کشور است.

رئیس سازمان چای کشور با اشاره به پیش‌بینی خرید دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان خرید تضمینی برگ سبز چای در کشور گفت: از دولت تقاضا داریم در تأمین نقدینگی به سازمان چای کمک کند.

کد خبر 748476

دیگر خبرها

  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • پرداخت ٤٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق از طریق بورس
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود