Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی اموزش و پرورش استان ، فرحنازقائدامینی اظهار داشت: ثبت نام تمامی مقاطع تحصیلی دانش‌آموزان عشایر کوچرو این استان و تهیه کتب و نوشت افزار مورد نیاز سال تحصیلی جدید در مناطق ییلاقی انجام می‌شود.

قائدامینی افزود: تعداد دانش آموزان کوچرو مقطع ابتدایی استان در حال حاضر ۲۰۰نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این تعداد دانش‌آموز در زمان شروع سال تحصیلی همراه خانواده از ۲۴کلاس درس سیار و آموزگار بومی در قالب یک مجتمع برخوردار می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان از تجهیز کلاس‌های درس سیار عشایر کوچرو استان به رایانه خبر داد و گفت: ۴کانکس سیار نیز برای تشکیل کلاس درس دانش آموزان برون کوچ استان در سال جدید تحصیلی در نظر گرفته شده است.

قائدامینی با اشاره به نیاز ۱۲کانکس دیگر برای برپایی کلاس درس دانش آموزان عشایری استان، تصریح کرد: از چادر برای کلاس درس در زمان نامساعد بودن شرایط استفاده نمی‌شود.

وی وجود ۷هزار و ۲۴۰دانش‌آموز در تمام مقاطع تحصیلی در مدارس عشایری استان در سال گذشته را یادآور شد و اظهار داشت: امسال نزدیک به 8 هزار دانش آموز مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم دخترانه و پسرانه عشایر در مراکز شبانه روزی شهرستان‌های عشایر نشین استان مشغول تحصیل هستند.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری خانواده دانش آموزان روابط عمومی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) تصویری از کادوی دانش آموزان عشایر به معلمشان

این عکس با این نوشته «شاید براتون جالب باشه بدونید معلمای عشایر برا روز معلم، چی هدیه میگیرن» در شبکه اجتماعی ایکس و توییتر جزو پربازدید‌ها قرار گرفت.

منبع: برترین ها

 

دیگر خبرها

  • (تصویر) تصویری از کادوی دانش آموزان عشایر به معلمشان
  • آغاز ثبت نام کلاس اولی ها از فردا
  • بارش باران به عشایر چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرد+فیلم
  • توزیع اقلام امدادی میان عشایر آسیب‌دیده از بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران به عشایر چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرد
  • کوچ ییلاقی عشایر زاگرس
  • (تصاویر) کوچ ییلاقی عشایر
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • تجلیل از ۵۳ معلم نمونه چهارمحال و بختیاری
  • درخواست عشایر شهرستان اهر برای هموارسازی مسیر‌های ییلاقی