Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه، در ادامه ادعاای کذب و مضحک رژیم صهیونیستی درباره کشف کارخانه تولید موشک نقطه زن ایرانی در لبنان، ارتش اسرائیل مدعی شده حزب‌الله لبنان و زیر نظروحمایت جمهوری اسلامی ایران در دره بقاع کارخانه موشک‌های نقطه‌زن بنا کرده‌اند و اکنون تجهیزات کلیدی را به مناطق غیرنظامی و مسکونی بیروت برده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای که روز ۱۲ شهریور ماه منتشر کرده مدعی شده گروه حزب‌الله «از ترس حملات» صهیونیستها به پایگاه‌ها و تجهیزاتش، ادوات کلیدی موشک‌ها را به «منطقه‌ای غیرنظامی در بیروت»، پایتخت لبنان، منتقل کرده‌است.

بنا بر بیانیه ارتش اسرائیل، مرکز یاد شده چند سال قبل توسط ایران و حزب الله برای تولید تسلیحات راه اندازی شد و اسرائیل اخیرا انتقال برخی تجهیزات پیشرفته از جمله دستگاه های تولید موتور و کلاهک های موشک هایی با خطای کمتر از ده متر و نیز تاسیس یک خط تولید در آن را رصد کرد.

روزنامه هاآرتص به نقل از ارتش اسرائیل می‌گوید قرار بود با تغییرات در ساختار موشک‌ها، حزب‌الله به بردی بیشتر از ۱۰۰ کیلومتر دست یابد و شعاع تخریب را نیز تا ده متر از محل اصابت موشک افزایش دهد.حزب‌الله لبنان هنوز واکنشی به بیانیه و نقشه‌های ارتش اسرائیل نشان نداده‌است.

بنظر می رسد با توجه به ادعای طرح شده توسط صهیونیستها، هدف اول از طرح این ادعا، اخذ چراغ سبز از آمریکا و سایر متحدان رژیم صهیونیستی برای حمله به خاک لبنان و البته مراکز مسکونی به بهانه های مضحک مطرح شده باشد! اتفاقی که اگر رخ دهد ممکن است فاجعه ای دوباره در منطقه به بار آورد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی اسرائیل حزب الله حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۴۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله لبنان یک پایگاه اسرائیل را درهم کوبید

حزب الله لبنان پنجشنبه شب اعلام کرد که یک پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه جنگ نیروهای مقاومت لبنان، در این عملیات یک پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک صهیونیستی «شتولا» در شمال فلسطین اشغالی استفاده می‌کردند، هدف قرار داده است.

حزب الله اعلام کرد که همچنین مقر فرماندهی لشکر ۹۱ رژیم صهیونیستی نیز در پادگان «برانیت» با سلاح موشکی هدف قرار گرفته است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند پایگاه‌های ارتش این رژیم در منطقه الجلیل العلیا در شمال فلسطین اشغالی از جنوب لبنان هدف حمله موشکی قرار گرفتند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حزب الله لبنان پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حزب الله لبنان یک پایگاه اسرائیل را درهم کوبید
  • پایه‌های «پاتریوت آمریکایی» فرو ریخت
  • واکنش حزب‌الله به حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه روستاهای لبنانی
  • ۷۱۹ حمله موشکی و پهپادی حزب الله به فلسطین اشغالی طی یک ماه
  • ۷۱۹ حمله حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در یک ماه
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی
  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی