Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا بیرانوند متهم است به اینکه در بازی با تراکتورسازی به هواداران این تیم بی احترامی کرده است.اتفاقی که خودش آن را قبول ندارد.

او با حرکات دست خود رفتاری را انجام داد که ویدیوی این حرکت در فضای مجازی دست به دست می‌شود و تراکتوری ها معتقدند که بیرو به آنها بی احترامی کرده است اما بیرانوند در مورد این موضوع در گفتگوی کوتاهی گفت: «هر کاری که می کنم باعث جنجال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعا نمی دانم باید چطور مقابل این جنجال‌ها بایستم. متاسفانه یک سری هستند که دوست ندارند مرا در این جایگاه ببینند و به همین علت منتظر بهانه هستند تا مرا مورد حمله و حجم خود قرار بدهند. نمی‌دانم با این شرایط باید چه کار کرد. من هرگز رفتار بدی مقابل هواداران تراکتور نداشتم اما ویدیویی پخش کردند و مدعی شدند که من کار بدی انجام دادم در حالی که اصلاً اینطور نبود.»

او اضافه کرد: «فصل قبل همراه با پرسپولیس به تبریز رفتیم و مقابل تراکتور بازی کردیم. پس از پایان دیدار، چند نفری که حساب شان را باید از هواداران واقعی تراکتور جدا کرد، علیه من شعارهایی سر دادند ولی هیچ توجهی نکردم و در پایان مسابقه نیز از همه طرفداران تراکتور تقدیر و تشکر کردم چون می دانم حساب کسانی که فحاشی می کنند با کسانی که هواداران واقعی تراکتور هستند، کاملاً جدا است. با همه این تفاسیر، مسائلی را مطرح می کنند و طوری معترض هستند که انگار کار بسیار بدی انجام دادم در حالی که اینطور نبود. خودم را همیشه خاک پای مردم می دانم و به خصوص برای هواداران تراکتور و تماشاگران این تیم احترام خاصی قائل هستم.»

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در پایان گفت: «امیدوارم کسانی که چنین کارهایی را انجام می دهند پی به زشتی کار خود ببرند و بدانند من با این حواشی، بیگانه هستم. آدمی نیستم که اهل جنجال و حاشیه باشد. می خواهم فوتبالم را بازی کنم بدون این که خدای نکرده به تماشاگران توهینی کنم. امیدوارم که این اتفاق در ادامه فصل را بدهد و دیگر شاهد چنین جوی علیه هیچ فوتبالیستی نباشیم.»

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند تراکتورسازی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۴۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدحالی چند تن از هواداران تراکتور

ایسنا/آذربایجان شرقی سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی در رابطه با بدحالی چند تن از هواداران تراکتور در دیدار با ذوب آهن توضیحاتی ارائه کرد.

شب گذشته تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی از سد ذوب‌آهن گذشت و به جمع ۸ تیم پایانی راه پیدا کرد. در خلال بازی چند تن از تماشاگران تراکتور از شدت ناراحتی بدحال شدند که در این میان یکی از آنان به علت وخامت حالش توسط آمبولانس به بیمارستان انتقال پیدا کرد.

وحید شادی‌نیا، در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با این موضوع اظهار کرد: مطابق گزارش‌های دریافتی به غیر از یک تماشاگر که به دلیل شرایط بد جسمانی‌اش به بیمارستان شهید مدنی تبریز منتقل شده، بقیه تماشاگران بدحال این مسابقه به صورت سرپایی در ورزشگاه درمان شدند. هوادار انتقال داده شده به بیمارستان هم تحت معالجه بوده و جای نگرانی وجود ندارد.

او ادامه داد: همچنین «گریگول» بازیکن ذوب آهن از ناحیه سر دچار مصدومیت شده بود که شب گذشته در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز بستری شد و در حال حاضر مرخص شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم
  • کامنت پرحاشیه رضا کرمانشاهی: باخت پرسپولیس از برد تراکتور شیرین تر بود!
  • بدحالی چند تن از هواداران تراکتور
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • گریه پورحمیدی در رختکن بند نمی‌آمد!
  • مصلح: تبریک می‌گویم به هواداران تراکتور
  • اشاره جالب ریکی آلوز به هواداران تراکتور
  • استقبال اندک هواداران تراکتور از دیدار برابر ذوب آهن