Web Analytics Made Easy - Statcounter

«گدام دارمندرا» سفیر جمهوری هندوستان در ایران درباره مشکلات تعدادی از کشاورزان در هند به خاطر بالا رفتن هزینه‌های زراعت و انباشته شدن دیون و حتی گزارش‌هایی در مورد خودکشی برخی از آنها و برنامه‌های دولت هند برای حمایت از آنها به خبرنگار ایلنا گفت: در همه جای دنیا کشاورزی به مثابه ستون فقرات اقتصاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشاورزان غذا را بر سر سفره‌‌های مردم می‌برند و امنیت غذایی آنها را تضمین می‌کنند. برای ما حاصلخیزی مزارع و سلامت کشاورزان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بسیار مایه تاسف است که برخی کشاورزان نتوانستند دیون خود را پرداخت کنند و دست به اقدامات تندی زدند. دولت هند از این مسائل آگاه هست و در حال انجام برخی اقدامات برای حل مشکلات کشاورزان است.

سفیر جمهوری هندوستان در ایران در پاسخ به این پرسش که دولت جمهوری هندوستان چگونه‌ میان فعالیت‌های شرکت‌های تاکسیرانی اینترنتی مانند اوبر و مسافربرهای محلی تعادل ایجاد می‌کند تا اقتصاد محلی‌ها آسیب نبیند، گفت: به عنوان یک شهروند، معتقدم تاکسی‌های اینترنتی هم در حال خدمات‌رسانی در زمینه حمل و نقل هستند. سرویس‌هایی مثل اوبر در عین حال که از بستر فناوری اطلاعات برای ارائه خدمات استفاده می‌کنند، باعث می‌شوند افراد بتوانند با تایم کاری منعطف هم به تامین معیشت خانواده خود بپردازند و هم خدمات‌رسانی کنند.

وی افزود: این سرویس‌ها از دیدگاه اشتغالزایی و پاسخگویی به نیازهای مردم با استفاده از فناوری اطلاعات مهم هستند و باید بسیار حساب شده با آنها تعامل نمود. موضوع اساسی در مورد این سرویس‌ها استفاده از فناوری‌های نو و بهره‌مند شدن از فرصت‌های جدید اشتغالزایی است. همچنین حقوق کسانی که در این سرویس‌ها کار می‌کنند و سلامت‌شان از جنبه مدیریتی مهم است.

دارمندرا تصریح کرد: به نظر می‌رسد نسل جدید به دلیل سهولت و بی‌درد سر بودن، علاقه وافری به استفاده از این سرویس‌ها دارد. به نظر من باید به این موضوع از پنجره خلاقیت نگاه کرد زیر آینده به این شکل خواهد بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اقتصاد هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۴۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان مازندران از ورود و توزیع روزانه ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی بین کشاورزان شالیکار استان خبر داد.


رضا افراسیابی افزود: برای توسعه کشت برنج و حمایت از کشاورزان، تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز استان، روند افزایشی داشت.


وی ادامه داد: با هماهنگی‌های بعمل آمده با مبادی تامین کود‌های کشاورزی و مجتمع‌های پتروشیمی تولید کود اوره در کشور، در حال حاضر روند تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز با توجه به شروع فصل کشت برنج در استان، روند افزایشی داشته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر روزانه بین ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی وارد استان شده و از طریق حواله الکترونیک و براساس نیاز هر منطقه بین کشاورزان متقاضی توزیع می‌شود.

دیگر خبرها

  • زلنسکی یک مقام سرویس امنیتی اوکراین را برکنار کرد
  • ماجرای صف انتظار زوجین و تاخیر در پرداخت وام ازدواج پیگیری شد
  • تاخیر در پرداخت حقوق کارگران معیشت آن‌ها را دشوارتر کرده است
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • ۱۰۰ هزار خانواده فاقد مسکن در لرستان شناسایی شده است
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند! (+عکس)
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!
  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت