Web Analytics Made Easy - Statcounter

میناب که در میانه مسیر بندرعباس به سواحل شرقی قرار دارد به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت هرمزگان کماکان فاقد جایگاه سی‌ان‌جی و حمام عمومی است. ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از میناب، بنابر اهمیت این شهرستان 300 هزار نفری فرمانداری آن چند سالی است در تقسیمات کشوری تبدیل به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شده که از این انتظارات و توقعات را که منطقی نیز هست ارتقا داده است که در این راستا نیاز است خدمات و دایره پوشش برخی از حوزه‌ها و دستگاه‌های دولتی ارتقا یافته و زیرساخت‌های لازم فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میناب که به عنوان دروازه ورودی مکران و مسیر ترانزیت کالای خودروهای میناب به جاسک و چابهار قرار گرفته و روزانه چندین هزار خودروی سبک و سنگین از میانه این شهر یا کنارگذرها تردد می‌کنند که این امر نیاز به بخش‌های خدماتی همانند جایگاه‌های سوخت به‌ویژه سی ان جی و حمام عمومی را دو چندان کرده اما در این شرایط گویا مسئولان کماکان احساس نیاز نکرده‌اند.

واحدهای صنفی استان تهران ملزم به فروش مخازن سی ان جی تولید داخل شدندلرستان| گاز سی ان جی و صنایع پلدختر وصل می‌شودبهره برداری از 151 جایگاه جدید سی ان جی در کشور تا پایان سال
در همین رابطه یک شهروند مینابی در گفت‌‌وگو با خبرنگار ما گفت: مسئولان توجه به زیرساخت‌های شهرستان ندارند جایگاه سی ان جی و امکانات رفاهی حق مسلم مردم است.

محمد صادقی که راننده خودروی عمومی است افزود: ما وقتی می‌خواهیم به شهرستان‌های همجوار مسافرت کنیم باید به بندرعباس برویم تا گاز سی ان جی استفاده کنیم چرا نباید در میناب این جایگاه وجود نداشته باشد؟

یک خانم خانه‌دار گفت: اصلا میناب با سایر شهرستان‌ها فرق دارد در این شهر خانواده‌های فقیر وجود دارد و نیاز به حمام عمومی دارند در گذشته میناب سه حمام درجه یک داشت و همه استفاده می‌کردند.

در همین رابطه روح‌الله بهادری عضو شورای شهر میناب گفت: شورای شهر یک سری امکانات رفاهی در پارک‌ها مهیا کرده است ولی برای احداث حمام عمومی در سطح شهر اعتبارات شهرستانی نیازمند است و در جلسات گذشته، مصوب کردیم در میدان استقلال حمام عمومی احداث شود.

وی در رابطه با جایگاه سی ان جی نیز افزود: احداث جایگاه‌های سی ان جی در چارچوب قوانین و مجوزهای خاص و ویژه خود است که اختیار و پیگیری آن به دستگاه‌های بالادستی برمی‌گردد.

بهادری گفت: در مسیر ایجاد سی ان جی نیازمند مشارکت بخش خصوصی نیز هستیم چرا که همیشه محدودیت‌های اعتباری دستگاه‌ها نیز قابل تصور است.

شایان ذکر است شهرستان میناب با چهار شهر و چهار بخش در 90 کیلومتری شرق بندرعباس قرار دارد.

انتهای پیام/ح

R7558/P/S1433,6,58/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۴۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب

ایسنا/هرمزگان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب از افتتاح و راه‌اندازی سه خانه بهداشت در شهرستان میناب در هفته سلامت خبر داد.

 محمد احمد پور امروز ۷ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای توسعه شبکه بهداشت و حوزه سلامت شهرستان میناب و به منظور تامین سلامت و افزایش مناطق تحت پوشش خدمات بهداشتی، خانه بهداشت چاه حسین و خانه بهداشت تم ملنتکی از توابع بخش توکهور هشتبندی و خانه بهداشت چاه اسماعیل از توابع بخش مرکزی این شهرستان افتتاح و راه‌اندازی شد.

وی افزود: با راه‌اندازی خانه بهداشت‌های مذکور مردم منطقه می‌توانند از خدمات اولیه بهداشت و درمان از جمله مراقبت از خانم‌های باردار، شیرخواران، کودکان و سایر گروه‌های سنی در این خانه بهداشت‌ها بهرمند شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب ادامه داد: همچنین افراد از نظر فشار خون، بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت، سرطان‌ها و سایر بیمارها در مرحله اولیه  پایش و مراقبت ‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • عدم پاسخگویی مسئولان جشنواره آسمان هشتم در میناب بی‌اعتنایی به رسانه‌ است
  • بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب کشف شد
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب
  • کشف ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت+عکس
  • اجرای طرح کتابخانه‌ بدون کتاب در کشور/۱۰شهر کردستان فاقد کتابخانه
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت
  • کشف بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت!