Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هادی اظهر ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر گفت: آسیا دیگر برای ما کوچک شده و از الان تمرکزمان را به این معطوف کرده‌ایم تا در پارالمپیک توکیو صاحب مدال طلا شویم. تاریخ انتشار: 08:40 - 13 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۶۹۱۴

هادی اظهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص قهرمانی تیم بسکتبال با ویلچر ایران در رقابت‌های بین‌المللی‌ژاپن اظهار داشت: سطح فنی مسابقات بسکتبال با ویلچر ژاپن بالا بود، اما خوشبختانه توانستیم با عملکردی خوب به مقام نخست این مسابقات دست یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خدا را شکر پس از چند سال متوالی که نتوانسته بودیم استرالیا را شکست دهیم، در ژاپن ۲ بار این تیم را مغلوب کردیم و طلسم پیروز‌ نشدن برابر استرالیا را شکستیم.

ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر در خصوص شانس قهرمانی ایران در مسابقات آسیا و اقیانوسیه گفت: تمام هدف و برنامه‌ریزی ما این است تا در مسابقات آسیا و اقیانوسیه بهترین عملکرد را داشته باشیم تا به سهمیه پارالمپیک توکیو دست پیدا کنیم. ژاپن و استرالیا از اصلی‌ترین حریفان ما در آن رقابت‌ها به حساب می‌آیند اما مطمئن باشید اگر از لحاظ ویلچری مشکلات ما حل شود به طور حتم هیچ تیمی در تایلند حریف ما نخواهد شد. آسیا دیگر برای ما جای کوچکی است و از الان تمرکزمان را به این موضوع معطوف کرده‌ایم تا در پارالمپیک توکیو صاحب مدال طلا شویم.

اظهر در پایان در خصوص اینکه آیا مسئولان از آنها حمایت می‌کنند یا خیر، خاطرنشان کرد: تاکنون حمایت خاصی از ما صورت نگرفته، اما مسئولان فدراسیون جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک قول‌هایی را داده‌اند که امیدوارم هر چه زودتر اجرایی شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جانبازان و معلولین پارالمپیک توکیو بسکتبال با ویلچر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۴۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم

سرمربی تیم تنیس زیر ۱۲ سال ایران بانوان در غرب آسیا گفت: تیم ایران پتانسیل قهرمانی آسیا را دارد. - اخبار ورزشی -

هنگامه عزیزی پس از قهرمانی شاگردانش در مسابقات غرب آسیا به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تیم دختران تنیس ایران با سه ورزشکار در مسابقات غرب آسیا شرکت کرد و حضور موفقی داشت.

وی افزود: تیم زیر 12 سال کشورمان حریفان خود را شکست داد و عنوان قهرمانی را به دست آورد و سهمیه مسابقات آسیایی را کسب کرد.

سرمربی تیم ملی تنیس نوجوانان درخصوص برنامه ریزی برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: اردوهای تدارکاتی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا درنظر گرفته‌ایم همچنین تیم ملی در مسابقات تور جهانی ایران و کشورهای دیگر شرکت می‌کند.

عزیزی یادآور شد: تنیسورهای ایران در بخش تیمی سهمیه مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرده‌اند و پتانسیل کسب مقام را دارند اما باید روی آنها سرمایه گذاری شود.

قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از 12 سال غرب آسیا

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • قهرمانی ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر با فنرباغچه در اروپا+عکس