Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@00:16:31 GMT

طلا گرمی ۴۱۴ هزار و ۳۷۵ تومان/ دلار ۱۱ هزار و ۴۳۰ تومان

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۰۴۶۳۴

طلا گرمی ۴۱۴ هزار و ۳۷۵ تومان/ دلار ۱۱ هزار و ۴۳۰ تومان

امروز در بازار آزاد دلار ۱۱ هزار و ۴۳۰ تومان، یورو ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان، پوند ۱۳ هزار و ۸۵۰ تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۱۴ هزار و ۳۷۵ تومان ارزشگذاری شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، امروز (چهارشنبه 13 شهریور) سکه بهار آزادی طرح جدید 4 میلیون و 120 هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح قدیم 4 میلیون و 60 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی 2 میلیون و 90 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و 300 هزار تومان و سکه گرمی 850 هزار تومان ارزشگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین هر گرم طلای 18 عیار 414 هزار و 375 تومان ارزشگذاری شده است و هر انس طلا در بازارهای جهانی 1544 دلار معامله می شود.

 

این در حالی است که روز گذشته (سه شنبه 12 شهریور) هر گرم طلای 18 عیار 412 هزار و 67 تومان در بازار معامله می شد و هر انس طلا در بازارهای جهانی 1524 دلار ارزشگذاری شده بود. همچنین امروز سکه بهار آزادی طرح جدید 4 میلیون و 90 هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح قدیم 4 میلیون و 50 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی 2 میلیون و 70 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و 280 هزار تومان و سکه گرمی 860 هزار تومان بود.

 

بنابراین گزارش، امروز (چهارشنبه 13 شهریور) در بازار آزاد دلار 11 هزار و 430 تومان، یورو 12 هزار و 600 تومان، پوند 13 هزار و 850 تومان، درهم امارات 3150 تومان، لیر ترکیه 2050 تومان، یوان چین 1598 تومان، دلار کانادا 8610 تومان و دلار استرالیا 7750 تومان معامله می شود در حالی که روز گذشته (12 شهریور) دلار 11 هزار و 350 تومان، یورو 12 هزار و 600 تومان، پوند 13 هزار و 800 تومان، درهم امارات 3105 تومان، لیر ترکیه 1980 تومان، یوان چین 1600 تومان، دلار کانادا 8550 تومان، دلار استرالیا 7650 تومان معامله می شد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عزاداری محرم محرم کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد مسجد مجلس اردبیل استان همدان مقام معظم رهبری قیمت طلا و سکه قیمت ارز و سکه قیمت طلا قیمت ارز طلا ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۴۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران

سیدحسین علوی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جوان اهل شهرستان گرمی مغان که در تهران با یک افغانی درگیر و مرتکب قتل شده بود پس از سه سال با پیگیری های ستاد صبر استان و تلاش های شبانه روزی و چند ماهه هنرمندان و فعالان فضای مجازی استان اردبیل از قصاص نجات پیدا کرده و به آغوش خانواده و دیار خود بازگشت.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته خانواده ای از شهرستان گرمی مغان به ستاد صبر استان مراجعه کرده و درخواست کمک برای نجات فرزند جوان خویش را کردند و ابراز داشتند که در یک نزاع و درگیری ناموسی در تهران پسرشان مرتکب قتل شده و یک مرد افغانی را ناخودآگاه به قتل رسانده است و حکم قصاص قطعی شده و می خواهند این حکم را اجرایی کنند.

رییس مرکز توسعه حل اختلاف اردبیل ادامه داد: بعد از درخواست این خانواده و ورود صلح یاران ستاد صبر استان و تلاش های آنان خانواده مقتول از قصاص منصرف شده و خواستار پرداخت دیه شدند.

علوی بیان کرد: بنا به علت عدم توانایی مالی خانواده قاتل در پرداخت دیه با هماهنگی ستاد صبر استان هنرمندان و فعالان مجازی استان اردبیل برای جمع آوری مبلغ خواسته شده در فضای مجازی فراخوان زده و بعد از چند ماه تلاش مبلغ رضایت را جمع آوری کرده و رضایت قطعی از خانواده مقتول اخذ شد و این جوان نادم به آغوش خانواده و شهر خود بازگشت.

رییس مرکز حل اختلاف استان در پایان گفت: هیأت بخشایش، صلح یاران و خیرین نیک اندیش ستاد صبر استان در سال گذشته توانستند با تلاش های جهادی و مستمر خود ۹ پرونده قتل را با صلح و سازش مختومه کرده و از قصاص ۹ انسان نادم و گرفتار جلوگیری کنند.

کد خبر 6094969

دیگر خبرها

  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۵ اردیبهشت
  • قیمت دلار امروز 13 اردیبهشت 1403
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳:۰۰
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
  • نجات جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران
  • قیمت دلار امروز 12 اردیبهشت 1403
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
  • قیمت طلا و سکه کاهشی شد؛ سکه چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت انواع سکه و طلای ۱۸ عیار را ببینید
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۲ اردیبهشت ماه
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰