Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمدحسن خلجی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همیاران محرم که از اعضای دسته های سینه زنی و و زنجیر زنی و هیات های عزاداری خواهند بود که با پوشیدن کاورهای یکدست و آرم دار و با نوشته "محرم یار پلیس" پلیس راهور را در روان سازی ترافیک یاری خواهند داد.

وی اظهار داشت: این افراد از سوی اداره اوقاف به پلیس راهور معرفی خواهند شد و به غیر از دسته های حسینیه اعظم و زینبیه اعظم در دیگر دسته های عزاداری اعم از هیات ها و دسته های محلی از این همیاران محرم، بهره خواهند گرفت تا نه تنها خللی در ترافیک ایجاد نشود بلکه عاشقان و شیفتگان اباعبدالله الحسین (ع)  نیز با آرامش خاطر بهتر و بیشتری به عزاداری بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلجی با بیان اینکه در عزاداری های حسینی مردم شهر زنجان از وجود قریب ۱۰۰ همیار محرم استفاده خواهد شد، افزود: لازم است مردم به ویژه رانندگان و صاحبان خودروها نیز پلیس راهور را در اعمال محدودیت های ترافیکی، کمک کار باشند تا مشکلات ترافیکی ایجاد نشود.

وی تصریح کرد: این محدودیت های ترافیکی از میدان ۱۵ خرداد تا میدان آزادی، تقاطع سعدی وسط تا میدان انقلاب و از خواجه نصیر تا صدرجهان، به مرحله اجرا درخواهد آمد و انتظار می رود رانندگان از پارک کردن خودروها در مسیرهای حرکت دسته های عزاداری ها به جد اجتناب کنند که در غیر این صورت عوامل پلیس راهور نسبت به انتقال این خودروها به محلی دیگر اقدام خواهند کرد.

خلجی تصریح کرد: کسانیکه در طی ایام عزاداری ها، نذری پخش می کنند لازم است با سامانه ۱۲۰ پلیس راهور و یا ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی، تماس گرفته و هماهنگی های لازم را به منظور هماهنگی و اخذ راهنمایی، دریافت کنند تا ایمنی ترافیکی برقرار شود.

مسئول اداره آموزش و ترافیک پلیس راهور استان زنجان گفت: شیشه نویسی و گل مالی‌های نامتعارف و الصاق هرگونه برچسب و پوستر بر روی خودروها، خلاف قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و ممنوع است و جریمه دارد و رانندگان خودروها باید از این کار اجتناب کنند.

خلجی به رانندگان توصیه کرد در این ماه معنوی و روحانی که عموم مردم به منظور عزاداری به کوچه ها و خیابان ها می آیند و اغلب نیز به صورت گروهی حرکت می کنند، توجه جدی داشته باشند چراکه ممکن است با کوچکترین کم دقتی و بی توجهی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، حادثه ای تلخ و ناخوشایند اتفاق بیفتد. 
وی از عموم مردم خواست برای رفتن به عزاداری ها از وسایط نقلیه عمومی استفاده کنند و اگر مقدور باشد به صورت پیاده عزیمت کنند چراکه پارک کردن در داخل کوچه ها و مقابل منازل مردم، مزاحمت هایی را برای ساکنان و دیگر خودروهای عبوری ایجاد می کند.

خلجی افزود: با توجه به اینکه مردم در این ایام، سیاه پوش هستند بنابراین لازم است رانندگان به نقطه مقابل توجه جدی داشته باشند و با احتیاط و سرعت مطمئنه حرکت کنند و از مردم  نیز انتظار می رود از جاهایی که روشنایی کافی وجود دارد آمد و شد کرده و نسبت به عبور از گذرگاه های پیاده بی تفاوت نباشند و اگر مجبور به تردد در محل های تاریک هستند با استفاده از نور گوشی های تلفن همراه به رانندگان علامت دهند تا حادثه ای رخ ندهد.  

۶۰۸۴/۶۰۸۵

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر ترافیک تلفن همراه عزاداری محرم مرکز فوریت های پلیسی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۴۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ «سعید زینلی» فرمانده انتظامی شهرستان یزد در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر، هنگام گشت زنی به یک نفر مشکوک و او را با هماهنگی قضایی به کلانتری انتقال دادند.

وی افزود: در بازرسی از متهم مقدار ۴۱۷ گرم هروئین که به صورت بلع و انباری در معده او جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه  

سردار «عباسعلی بهدانی فرد» درباره این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس شهرستان خاتم با اقدام اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودرو پراید حامل موادافیونی مطلع شدند.

وی افزود: ماموران، خودروی موردنظر را در محور «هرات به مروست» متوقف و در بازرسی از آن بیش از ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۲۱ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین و سه کیلو و ۸۰۰ گرم شیشه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ضمن اشاره به دستگیری دو  قاچاقچی گفت: قاچاقچیان که این محموله را از مرزهای شرقی کشور تهیه کرده و قصد انتقال به تهران را داشتند به مقامات قضائی معرفی شدند.

فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت
 
سرهنگ "مهدی زارع» رئیس پلیس راهور استان یزد از فوت دو نوجوان بر اثر واژگونی موتورسیکلت در شهر یزد خبر داد.

وی گفت: این حادثه در ساعت ۲:۱۰ بامداد از بلوار شهید صدوقی شهر یزد گزارش شد که طی آن یک دستگاه موتورسیکلت با دو سرنشین واژگون شده و سپس به یک درخت در وسط بلوار برخورد کرده است.

رئیس پلیس راهور استان اظهار کرد: در این حادثه راکب ۱۷ ساله موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد و ترک نشین موتورسیکلت که او هم "هم سن" راکب بود به شدت مجروح که پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

وی تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راهور، سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه علت این حادثه بوده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس یزد، زارع در پایان با بیان این که علت فوت این دو نوجوان ضربه مغزی بوده است، یادآور شد: از خانواده ها تقاضا داریم به هیچ وجه موتورسیکلت را در اختیار فرزندان فاقد گواهینامه قرار ندهند و راکبان موتورسیکلت نیز حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی
  • رفع نقاط حادثه خیز در زنجان نیازمند تأمین اعتبارات است
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرا توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس درباره توقیف خودروها