Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@23:12:05 GMT

کارخانه تولید ماهی خشک قشم افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۰۴۸۹۶

کارخانه تولید ماهی خشک قشم افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، کارخانه تولید ماهی خشک صبح چهارشنبه با حضور مرتضی بانک مشاور رئیس جمهوری با سرمایه‌ای بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال و ظرفیت تولید ۱۰ هزار تن ماهی خشک به بهره برداری رسید. این شرکت در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع و با ایجاد اشتغال برای ۱۰ نفر نیروی کار با حضور سرمایه گذار چینی و با حمایت منطقه آزاد قشم در شهرک صنعتی تولا فعالیت خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی به همراه حمیدرضا مؤمنی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل، ۹ پروژه عمرانی، صنعتی و شیلاتی جزیره که با توجه به شعار امسال " رونق تولید" آماده و انتخاب شده اند، به بهره برداری رسید و از سایر پروژه‌های در دست احداث سازمان منطقه آزاد قشم نیز بازدید به عمل آمد. این پروژه‌ها به مناسبت هفته دولت و به دلیل سفر دبیر شورایعالی به سایر مناطق آزاد با یک هفته تأخیر در تاریخ سیزدهم شهریورماه ۱۳۹۸ به بهره برداری رسیدند.

کد خبر 4710758

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد قشم قشم مراسم افتتاحیه هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ماه محرم ایلام گرگان استانداری سمنان شهرکرد خطبه های نماز جمعه خرم آباد یاسوج اربعین حسینی مرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۴۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن تا یک ماه آینده خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات عمرانی پروژه زمین ورزشی روباز (چمن مصنوعی) درخشان که زمستان ۱۴۰۲ آغاز شده بود، به اتمام رسید.

وی افزود: با اتمام عملیات عمرانی پروژه شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن، مراحل نصب چمن مصنوعی آغاز می‌شود و تا و در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعتبار عمرانی این پروژه بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال است.

کد خبر 750938

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در قالب مصوبات سفرهای استانی در دولت سیزدهم
  • ۵ طرح صنعتی و معدنی خراسان جنوبی، آماده کلنگ‌زنی است
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد