Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان راه‌راه پوشان تورین به مدت ۶ ماه به دور از میادین فوتبال خواهد بود. ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه یوونتوس بعد از عمل جراحی که روز گذشته (سه‌شنبه) در کشور اتریش روی زانوی جورجو کیه‌لینی صورت گرفت، به طور رسمی اعلام کرد این مدافع باتجربه به مدت 6 ماه به دور از میادین خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه ایتالیایی همچنین خبر داد عمل جراحی این مدافع 35 سال موفقیت‌آمیز بوده است.

پیرلو: اینتر تا آخر با یوونتوس برای کسب عنوان قهرمانی رقابت خواهد کرد

کیه‌لینی در تمرین روز جمعه یوونتوس دچار این مصدومیت شد که بعداً مشخص شد از ناحیه رباط صلیبی زانوی راست، دچار پارگی شده است. یوونتوس در حالی کاپیتانش را برای 6 ماه در اختیار نخواهد داشت که خود را آماده کسب نهمین قهرمانی‌ متوالی‌اش در رقابت‌های سری A ایتالیا و البته کسب اولین عنوان قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا از سال 1996 می‌کند. 

کیه‌لینی که تا اوایل ماه مارس 2020 به دور از میادین خواهد بود، همچنین نامش از لیست یوونتوس برای حضور در مرحله لیگ قهرمانان اروپا کنار گذاشته شد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط یوونتوس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوونتوس یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیهان: ما محترمانه حجاب سر زنان می کنیم اما رضا شاه با ضرب و شتم حجابشان را برمی داشت

روزنامه کیهان به اظهارات احمد علیرضابیگی نماینده تبریز در باره حجاب واکنش نشان داد.

روزنامه کیهان نوشت: یک نماینده ردصلاحیت شده این دوره از انتخابات بدون فهم فلسفه حجاب مدعی شده اگر نظام ستمشاهی توانست با زور و جبر چادر از سر زنان ما باز کند، اکنون هم می‌توان با الزام قانونی عکس آن را انجام داد.

مقایسه الزام حجاب همراه با اقناع فرهنگی و محترمانه زنان بی‌حجاب در جمهوری اسلامی با رفتارهای مخوف و ضرب و شتم بانوان محجبه توسط رژیم دیکتاتوری پهلوی از مبنا دچار اشکال است. حجاب یک قانون مثبت، سازنده و موافق با فطرت و متضمن کرامت انسانی بانوان است. اما بی‌حجابی و برهنگی درتضاد بافطرت انسان است و نتیجه‌ای جز افزایش خیانت و فساد و فروپاشی کانون خانواده ندارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لقب‌های تازه کیهان برای 5 چهره سیاسی و فرهنگی کیهان: اعتراض به حجاب بهانه‌ای برای فتنه‌گری در دانشگاه

دیگر خبرها

  • کیهان: ما محترمانه حجاب سر زنان می کنیم اما رضا شاه با ضرب و شتم حجابشان را برمی داشت
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • ما مجرم زاده می‌شویم
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید
  • قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین تره بار
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی