Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس‌کل دادگستری خراسان رضوی اظهار کرد: رسالت اصلی دستگاه قضا، مبارزه با جریان‌های قدرت و ثروت است؛ اگر بنا شد این واقعیت بر جامعه مسلط شود، دیگر جامعه انسانی وجود نخواهد داشت و در سرنوشت مردم، توسعه شهوت‌رانی‌ها و تضعیف فطریات انسانی تأثیرگذار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران، معلول قدرت‌یابی یک جریان سیاسی نیست، بلکه منشأ پیدایش اندیشه‌ای است که چندین قرن پیش توسط رهبر شیعیان در قالب انقلاب پی‌ریزی شده است. آن اندیشه به لزوم ایستادگی در راستای اجرای احکام و ارزش‌های دینی و مقابله با ضد ارزش‌ها و اندیشه‌های ضد دینی انسان‌ها می‌پردازد.

وی در ادامه ضمن اشاره به پذیرش این اندیشه و نظام توسط مردم ایران، عنوان کرد: شاهد پذیرش این اندیشه توسط مردم ایران در هشت سال جنگ تحمیلی هستیم.

امام‌جمعه مشهد بیان کرد: مقابله با جریان قدرت و ثروت همراه با حرکت اندیشمندانه قوه قضائیه در کشور آغاز شده و سرآغاز قطعی امیدواری مردم در برابر مشکلات محول‌شده در زندگیشان است.

آیت‌الله علم‌الهدی عنوان کرد: کارنامه فعالیت پنج ساله حجت‌الاسلام مظفری در خراسان رضوی و همیاری دادستان استان، موجب پیش‌برندگی در همه موضع‌گیری‌های اجتماعی و استانی شده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۵۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت اصلی و وظایف ذاتی قوه قضاییه در اولویت است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام حسین طهماسبی در دیدار با استاندار یزد و جمعی از معاونین و مدیران کل استانداری، افزود: ضمن تلاش برای تعامل و هم افزایی حداکثری از هرگونه اقدام که موجب تداخل قوا شود پرهیز می‌شود و در این راستا جلب رضایت مردم و افزایش سرمایه اجتماعی نظام مد نظر است   وی تصریح کرد: قوانین و مقررات، وظایف و ضریب مسئولیت هر دستگاه را در امور مهم اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... مشخص کرده است و نباید با اندیشه خدمت، با تغافل از وظیفه ذاتی دستگاه خود، عهده دار مسئولیت و رسالت سایر دستگاه‌ها شد.

دیگر خبرها

  • دریادار سیاری: دسترسی به دریا یک منبع بسیار مهم برای تولید قدرت و ثروت است
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • رسالت اصلی و وظایف ذاتی قوه قضاییه در اولویت است
  • آیت الله مطهری مسایل مربوط به حجاب را عالمانه بیان می کرد
  • ۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم