Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولتراهای تیم فوتبال اینتر اقدام اخیر هواداران تیم کالیاری در سر دادن شعارهای نژادپرستانه علیه بازیکن نراتزوری را مشکلی واقعی نمی‌دانند. ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گروهی از اولتراهای تیم فوتبال اینتر اقدام اخیر طرفداران تیم کالیاری که در بازی اخیر دو تیم در سیسیلی علیه روملو لوکاکو شعارهایی دادند را نژادپرستانه نمی‌‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی اخیر دو تیم که اینتر آن را 2 بر یک برد، گروهی از هواداران کالیاری با درآوردن صدای میمون سعی در تعضیف روحیه لوکاکویی داشتند که یکی از دو گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

با این وجود اولتراهای کوروا نورد (هواداران دوآتشه مستقر در قوس شمالی ورزشگاه سن‌سیرو) بیانیه‌ای غیرمنتظره منتشر و در آن از رفتار هواداران کالیاری در ورزشگاه ساردینیا دفاع کرده است.

لوکاکو: به موفقیت سانچس در اینتر خوشبینم/ نویل نمی‌‌تواند حرفه‌ای بودن مرا زیر سوال ببرد؛ او پول گرفته است!

در این بیانیه آمده است: سلام روملو. ما این نامه را از طرف کوروا نورد برای تو می‌نویسیم. بله. همان‌هایی که از تو به محض ورودت به شهر میلان استقبال کردند. ما واقعاً متأسفیم که شما فکر می‌کنید، اتفاقی که در کالیاری رخ داد نژادپرستانه بوده است. شما باید درک کنید که جو ایتالیا مانند دیگر کشورهای شمال اروپا نیست که در آن نژادپرستی یک مشکل جدی محسوب می‌شود. ما درک می‌کنیم که این رفتار آنها ممکن است به نظر شما نژادپرستانه باشد اما واقعاً اینگونه نیست. در ایتالیا همیشه راه‌هایی برای کمک به تیم‌های‌مان وجود دارد و یکی از آنها تلاش برای عصبی کردن حریف است، و این کار الزاماً نژادپرستانه نیست بلکه هدف فقط به هم ریخت تیم حریف است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما یک سازمان هواداری چند قومیتی هستیم و همیشه از ورود بازیکنان با هر رگ و ریشه‌ای استقبال کرده‌ایم. با این حال ما همیشه در گذشته از روش‌هایی برای تحت فشار گذاشتن سایر تیم‌ها استفاده کرده‌ایم و احتمال در آینده باز هم این کار را خواهیم کرد. ما نژادپرست نیستیم و معتقدیم که هواداران کالیاری هم نژادپرست نیستند. شما باید درک کنید که در ایتالیا استادیوم‌ها مردم طرفداران تیم‌های‌شان هستند اما در عین حال از برخی شعارها هم علیه تیم‌های حریف استفاده می‌کنیم که این هم نوعی کمک به تیم خودمان است. لطفاً این رویکرد هواداران ایتالیایی را به حساب ترس‌شان از شما بابت گل‌هایی که ممکن است به تیم‌های‌شان بزنید، بگذارید نه به خاطر اینکه آنها از شما متنفر یا نژادپرست هستند. داستان نژادپرستی یک چیز کاملاً متفاوت است و تمام هواداران ایتالیا این را به خوبی می‌دانند. وقتی شما بحث نژادپرستی را مطرح می‌کند و آن را مشکلی می‌دانید که در ایتالیا باید با آن مبارزه شود، فقط باعث سرکوب همه هواداران فوتبال از جمله ما شده‌اید و در ایجاد یک مشکل که تا پیش از این وجود نداشته است، سهیم می‌شوید. لطفاً به ما کمک کنید که به همه تفهیم کنیم نژادپرستی چیست و اینکه هواداران ایتالیایی نژادپرست نیستند. مبارزه واقعی با نژادپرستی باید در مدارس آغاز شود نه در استادیوم‌ها. هوادار، هوادار است و یک هوادار وقتی به استادیوم می‌رود، رفتارش متفاوت از زندگی عادی است.

به دنبال اتفاقاتی که در خانه تیم کالیاری برای لوکاکو رخ داد، فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرده که این ماجرا را بررسی خواهد کرد و احتمال دارد این تیم را با جریمه‌ای نظیر آنچه فصل گذشته برای هواداران اینتر - به دلیل اهانت نژادپرستانه به کالیدو کولیبالی مدافع میانی ناپولی - در نظر گرفته شد،‌ مجازات کند.

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اینترمیلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اینترمیلان اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۵۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل/ حمایت میلانی‌ها ازفلسطین درهوای بارانی

به گزارش قدس آنلاین، در ادامه حمایت‌های جهانی از مردم فلسطین و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه، هزاران نفر از مردم ایتالیا با تجمع در شهر میلان، ضمن حمایت از مبارزه گروه‌های مقاومت فلسطین علیه صهیونیست‌ها، جنایت‌های ارتش صهیونیستی در نوار غزه و کشتار مردم بی‌گناه را محکوم کردند

شبکه الجزیره روز چهارشنبه تصاویری از تظاهرات پرشور در شهر میلان ایتالیا زیر بارش باران برای درخواست توقف جنایات اسرائیل در غزه منتشر کرد.

شرکت کنندگان در این تظاهرات با در دست داشتن پرچم فلسطین شعارهای ضد صهیونیستی در کشتار مردم فلسطین در نوار غزه و توقف جنگ سر دادند.

در خبری مرتبط، مردم ترکیه در شهر ترابزون ترکیه نیز در راهپیمایی همبستگی با مردم غزه با حمل پرچم‌های فلسطین از مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • حمله به اینزاگی: بیش از حد بزرگش کردید!
  • ببینید | توهین جنجالی و نژادپرستانه یک جوان مقابل یک زن سیاهپوست در آمریکا: تقلید میمون!
  • کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!
  • جنگ غزه / آمار قربانیان به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت
  • کارزار بین‌المللی در اعتراض به اقدامات دولت ایتالیا علیه یک روزنامه/ سه خبرنگار در خطر صدور حکم نُه سال زندان قرار گرفته‌اند
  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل / حمایت میلانی‌ها از فلسطین در هوای بارانی
  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل/ حمایت میلانی‌ها ازفلسطین درهوای بارانی
  • پاسخ سپاهان به شکایت پرسپولیس
  • باشگاه سپاهان: هواداران بانوی پرسپولیس رفتار ناشایست داشتند
  • عاشق دوآتشه استقلال؛ التماس می‌‎کردم دستانم را قطع نکنند!