Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@02:09:55 GMT

دانلود قسمت هشتم و آخر سریال ریکاوری

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۰۵۸۲۶

دانلود قسمت هشتم و آخر سریال ریکاوری

قسمت 8، قسمت پایانی، سریال ریکاوری به کارگردانی بهادر اسدی در سایت دانلود قانونی حلال دانلود توزیع شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سایت قانونی حلال دانلود، داستان ریکاوری داستانی اجتماعی است که دارای فراز و نشیب‌های بسیاری می‌باشد و همین فراز و نشیب‌هاست که سعی دارد به جذب حداکثری مخاطبان شبکه نمایش خانگی برای این سریال بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان مجموعه نمایش خانگی ریکاوری آمده: ریکاوری داستان سه رفیق و شریک است که تصمیم می‌گیرند به سفری مجردی و بدون همسرانشان بروند تا ریکاوری شوند. این داستان در واقع داستانی در مورد رفاقت، عشق و خیانت است. بابک، سهیل و مسعود که با یکدیگر در یک نشریه‌ی پرفروش کار می‌کنند و بابک سردبیر این نشریه است. در زندگی شخصی شأن دچار مشکلات و مسائلی می‌شوند و برای فرار از این روزمرگی و استراحت چند روزی به یک مسافرت مجردی می‌روند اما….

بازیگرانی که در این سریال شبکه نمایش خانگی به ایفای نقش می‌پردازند عبارتند از: شبنم قلی خانی، مجیدواشقانی، پوریا پورسرخ، هومن برق نورد، عزت مهرآوران، مریم معصومی، سیما تیرانداز، شیوا طاهری، ندا قاسمی، نگار عابدی، مهسا کامیابی، الهام شعبانی، یاشار هاشم‌زاده و عباس جمشیدی‌فر.

لینک دانلود با حجم نیم بها

جهت دانلود قانونی قسمت آخر و سایر قسمتهای سریال ریکاوری اینجا را کلیک کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حلال دانلود دانلود سریال ریکاوری دانلود سریال ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۵۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«افعی تهران» ماجرای قاتلی را تعریف می‌کند که مقتولین خود را مسموم می‌کند و از همین رو به افعی معروف است. نکته جالب، اما در مورد این قاتل این است که تمام مقتولین او، افرادی هستند که سابقه کودک‌آزاری دارند.

منبع: برترین‌ها

tags # سریال افعی تهران سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد
  • بازیگری متفاوت عمو پورنگ؛ منتظر این سریال در نمایش خانگی باشید
  • عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی
  • عمو پورنگ با «لالایی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید
  • عمو پورنگ بازیگر شد
  • عمو پورنگ به «لالایی» نزدیک شد و تلویزیون به سریالی فوتبالی!
  • واکنش نشریۀ 29 ساله به حذف سریال «حشاشین» از شبکۀ نمایش خانگی/ علاقه ایرانیان به داستان حسن صباح تاریخی است؛ نسازی، می‌سازند(+ جلد)
  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت
  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت + جزئیات
  • پیشنهاد تماشای «افعی تهران» در تلویزیون