Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون استاندار کرمانشاه گفت: ۵۷ مدرسه براثر زلزله در استان کرمانشاه تخریب شده بود اما در مهرماه امسال تعداد ۵۸ مدرسه آماده بهره برداری هستند. تاریخ انتشار: 10:05 - 13 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۷۱۱۳ مهرداد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به آخرین اقدامات برای احداث مدارس تخریب شده در زلزله‌های کرمانشاه بیان کرد: ۵۷ مدرسه براثر زلزله در استان کرمانشاه تخریب شده بود اما در مهر ماه امسال ۵۸ مدرسه آماده بهره برداری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: البته به همت خیرین تعداد ۷۸ مدرسه در استان کرمانشاه در حال احداث است که ۵۸ مورد آن آماده بهره برداری در مهرماه است.
معاون استاندار کرمانشاه یادآورشد: ۲۰ واحد آموزشی و مدرسه دیگری که می‌خواهد به سیستم آمورشی اضافه شود، کار ساخت آنها آذر ماه پایان می‌یابد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: معاون استانداری کرمانشاه واحد آموزشی و مدرسه خیرین و نیکوکاران مهر و آذرماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۵۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، استاندار هرمزگان در مراسم آغاز ساخت این دو طرح گفت: بخشی از طرح زیرگذر روستای سرخون اجرا شده و حالا روند ساخت سرعت می‌گیرد.
مهدی دوستی افزود: طرح زیرگذر روستای سرخون طبق برنامه ریزی و با تخصیص منابع مالی از محل مولد سازی، کمتر از شش ماه دیگر در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: طرح پل خورگو نیز تا ۱۸ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید؛ خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان
استاندار هرمزگان گفت: در استان ۵۴ نقطه حادثه خیز وجود دارد که با بهره برداری از این دو طرح تصادفات منجر به تلفات جانی کاهش می‌یابد.
استاندار هرمزگان گفت: به زودی عملیات اجرایی خطوط ریلی و ایستگاه‌های مانوری در بندرشهید نیز رجایی اجرایی میشود
عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: پل خورگو با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان و زیرگذر سرخون با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان ساخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال