Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن شعبانی صبح امروز در مصلای اعظم امام خمینی(ره) در بین عزاداران حسینی، ضمن عرض تسلیت ایام شهادت اباعبدالله الحسین(ع) افزود: وظیفه‌ای که امروزه به عنوان افرادی که خط ولایت فقیه را به افتخار پیگیری می‌کنند داریم، بحث بیانیه گام دومی که مقام معظم رهبری از آن صحبت کرده‌اند و تطبیق آن با شرایط کنونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همان طور که در جنگ احزاب تمام گروه‌ها دست به دست هم داده بودند که اسلام را ریشه کن کنند؛ امروزه نیز وضعیت انقلاب اسلامی، وضعیت جنگ احزاب را دارد.

حجت الاسلام شعبانی بیان کرد: راجع به جنگ احزاب به یک نکته اشاره می‌کنم که سستی ایمان، روحیه کم خود بینی و موج عظیمی از ناامیدی در میان تعدادی از مؤمنین وجود داشت.

وی ادامه داد: مشکلات بسیار است اما آیا در مقابل مشکلات هیچ نقطه امیدی و سرمایه قابل اتکایی وجود ندارد افرادی که حتی در زندگی شخصی خود، همواره نیمه خالی لیوان را می‌بینند کاری را به پیش نمی‌برند چرا که همواره در جامعه مشکلات وجود دارد؛ اما مهم این است که افراد روحیه خود را حفظ و با تکیه بر سرمایه کار خود را به پیش ببرند.

حجت الاسلام شعبانی اضافه کرد: روح حاکم در بیانیه گام دوم نقطه مقابل مومنانی است که در جنگ احزاب وجود داشته‌اند که مؤمنان در آنجا مورد امتحان الهی قرار گرفتند؛ امروزه در شرایط انقلاب اسلامی در پیچ تاریخ انقلاب در حال امتحان هستیم و اگر به روح حاکم در بیانیه گام دوم انقلاب توجه کنیم به طور یقین پیروزی با ماست.

وی با تأکید بر اینکه روح حاکم بیانیه گام دوم امید و خوداتکایی و مقاومت است افزود: تنها راه پیروزی، مقاومت است و باید بر تمام امکانات و سرمایه حضور شهدا و کمک آن ها را اضافه کنیم؛ چراکه شهدا زنده‌اند و روزی خود را از خدا می‌گیرند.

حجت الاسلام شعبانی در پایان افزود: اگر طی چند سال اخیر تمام عملکردهای دستگاه‌های مختلف را جمع بندی کنیم و در یک کفه ترازو قرار دهیم و شهادت محسن حججی و روز تشییع جنازه این شهید را در کفه دیگر ترازو قرار دهیم به طور یقین سنگینی می‌کند و این سرمایه امروز جامعه ماست که باید جنس متفاوت آن‌ را درک کنیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۶۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت عراق از حمله به اهدافی در فلسطین اشغالی خبر داد

آفتاب‌‌نیوز :

مقاومت عراق در نخستین بیانیه خود اعلام کرد یک «هدف حیاتی» در بئر السبع واقع در اراضی اشغالی را هدف حمله قرار داده است.

طبق این بیانیه این حمله با موشک کروز صورت گرفته است. مقاومت عراق تأکید کرده تخریب مقر‌های دشمن ادامه خواهد داشت.

همزمان کانال تلگرامی صابرین‌نیوز، نزدیک به گروه‌های مقاومت در عراق نیز به نقل از برخی منابع مدعی شده مقاومت اسلامی عراق مرکز اطلاعاتی «گیلوت» در تل‌آویو را که متعلق به موساد است هدف قرار داده است.

منابع رسمی اظهارنظری درباره این ادعا مطرح نکرده‌اند.

مقاومت عراق پس از آن در دومین بیانیه خود گفت که به یک «هدف حیاتی» در بحرالمیت حمله کرده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • دور کنونی گفت‌وگوهای آتش‌ بس پایان یافت
  • حماس: دور کنونی گفت‌وگوهای آتش‌بس پایان یافت
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • افراد حاکم بر تلویزیون سرمایه‌ها را از بین بردند/ گفتگو
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • مقاومت اسلامی عراق: بندر حیفا را موشکباران کردیم
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن
  • حمله بی‌سابقه با موشک کروز از خاک عراق به تل‌آویـو
  • مقاومت عراق از حمله به اهدافی در فلسطین اشغالی خبر داد