Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@03:34:14 GMT

شبکه‌های رابطین پدافند غیرعامل اردبیل گسترش می یابد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۰۶۳۲۳

شبکه‌های رابطین پدافند غیرعامل اردبیل گسترش می یابد

اکبر بهنامجو روز چهارشنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل اردبیل افزود: دستگاه‌های اجرایی استان باید طرح جامع پدافند غیرعامل را به منظور جلوگیری از بحران در مواقع ضروری تدوین کنند.

وی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی باید برای جلوگیری از بحران آمادگی کافی داشته باشند، بیان کرد: کارگروه تهدیدها و امنیت ، بهداشت و درمان ، انرژی ، آب ، صنایع و معادن ، فرهنگی و اجتماعی و عملیات روانی ، فناوری الکترونیک ، آی تی ، انتظامی و اجتماعی، پشتیبانی و خدمات شهری ، امداد و نجات، راه و شهرسازی، زیرساخت های مواصلاتی ،سازماندهی و مشارکت مردمی و بازرگانی و کشاورزی در اردبیل فعال بوده و لازم است هر دستگاه اجرایی مطابق وظایف خود برنامه‌های جامع برای پدافند غیرعامل تدوین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل: ادارات برق ، آب منطقه ای و آب و فاضلاب شهری باید پیش بینی لازم را داشته باشند که در صورت قطع آب چه اقدامی برای تامین آب آشامیدنی مردم داشته باشند و اگر خط انتقال آب و برق صدمه دید چگونه می توان آب و برق مورد نیاز را تامین کرد.

علیرضا علیپور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری اردبیل هم در این جلسه گفت: برای تحقق پدافند غیرعامل  شبکه رابطین با هدف ارتباط مستمر دستگاه‌های اجرایی بایکدیگر و با مردم در حال گسترش است.

وی افزود: برای فعال‌تر شدن شبکه رابطین دوره‌های آموزشی مختلف در استان برگزار شده و این آموزش ها برای فرمانداران ، مدیرانکل ، بخشداران ، شهرداران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی استان به صورت مستمر هر سال برگزار می شود تا در پیشبرد و نهادینه شدن موضوع پدافند غیرعامل در جامعه  بعنوان فرهنگ عمومی تاثیرگذار شود.

علیپور  بیان کرد: براین اساس تلاش برای تدوین سند جامع پدافند غیرعامل استان اردبیل با همکاری دستگاه‌های مرتبط ادامه دارد و با این اقدام گام مهمی در همگانی کردن بحث پدافند غیرعامل برداشته می شود.

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری اردبیل تامین زیر ساخت‌ها در جامعه را برای مقابله با بحران‌های احتمالی ضروری خواند و گفت: پدافند غیرعامل تنها مختص مسایل نظامی نیست بلکه در بحران‌ها و بلایای طبیعی نیز نقش کاربردی داشته و رعایت آن می تواند در ایمنسازی جامعه و جلوگیری از آسیب‌های ناشی از بلایاهای طبیعی بسیار تاثیرگذار باشد.

۷۱۱۰/ ۱۲۵۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آب و فاضلاب آی تی برق دستگاه های اجرایی استان همه دستگاه های اجرایی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۶۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان


به گزارش خبرگزاری صداو سیما ، ‌دانشگاه فرهنگیان ضمن تبریک به پذیرفته شدگان آزمون کتبی و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان در یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «داوطلبان برای اطلاع از نتیجه آزمون کتبی و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان (یازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی) باید به سایت جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir مراجعه کنند.»

‌نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان، در سقف سهمیه‌های اعلامی و بر‌اساس بالاترین نمرات، پس از اعلام نتایج گزینش به اطلاع پذیرفته‌شدگان خواهد رسید. 

‌یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در دستگاه‌های اجرایی کشور در روز جمعه هشتم دی ۱۴۰۲ در حوزه‌های امتحانی تهران و سراسر کشور برگزار شد.

‌دانشگاه فرهنگیان نیز یکی از دستگاه‌هایی بود که سهمیه قابل توجهی به تعداد بیش از ۶۵۰ نفر برای جذب در این دستگاه اختصاص یافت که جهت تصدی پست‌های مختلف کارشناسی در پردیس استان‌های کشور است.

دیگر خبرها

  • احمدیان: امیدواریم روابط اقلیم کردستان با ایران در بُعد امنیتی گسترش یابد
  • رشته شیلات به رشته های تحصیلی محقق اردبیلی افزوده می شود
  • مدیریت بحران اردبیل در آماده باش کامل
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • بارش‌های سیل‌آسا اردبیل را در بر می‌گیرد
  • عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • شرایط جوی ناپایدار در استان اردبیل تداوم می‌یابد
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور