Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-05@19:45:03 GMT

تیراندازی به عزداران حسینی در خرم آباد / ۸ نفر زخمی شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۰۶۴۰۵

تیراندازی به عزداران حسینی در خرم آباد / ۸ نفر زخمی شدند

پایگاه خبری شاپور خواست نوشت: راکبین یک دستگاه موتور سیکلت، با سلاح گرم به سوی عزاداران حسینی هیات لثارات الحسین محله چال میر حسین خرم آباد شلیک کردند.

به گزارش شریان نیوز،شامگاه دیشب افراد ناشناس با سلاح گرم به سوی عزاداران حسینی چال میر حسین خرم آباد آتش گشودند.

 

 

راکبین یک دستگاه موتور سیکلت، با اسلحه شکاری به سوی عزاداران حسینی هیات لثارات الحسین محله چال میر حسین خرم آباد شلیک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یک شاهد عینی گفت: حدود ۱۲ بامداد، دو راکب یک دستگاه موتور سیکلت به دسته عزاداران حسینی هیات لثارات الحسین (ع) نزدیک شدند و بی هدف به سوی آنان آتش گشودند.

چند نفر مجروح شدند

این شاهد عینی تصریح کرد: متاسفانه به دلیل شلیک کور افراد ناشناس، چند تن از عزاداران حسینی زخمی و مجروح شده اند.

برخی شاهدان تعداد مجروحین را ۴ و برخی ۵ نفر اعلام کردند اما پلیس خرم آباد تا این لحظه { شامگاه } تعداد قطعی مجروحین را اعلام نکرده است.

عوامل پلیس در صحنه حادثه حضور دارند اما، هنوز از علت وقوع این حادثه خبری در دست نیست.

انتقال مجروحین به مراکز درمانی خرم آباد

این در حالی است که عوامل اورژانس نیز با حضور در صحنه حادثه،مجروحین را به مراکز درمانی خرم آباد دادند.
یک منبع آگاه گفت:  که ۸ عزادار حسینی در حمله افراد مسلح ناشناس به هیات لثارات الحسین محله چال میر حسین خرم آباد مجروح شده اند.

یک منبع آگاه به خبرنگار ما گفت: مجروحین حادثه تیراندازی به هیات لثارات الحسین چال میرحسین ۸ نفر هستند.

به دنبال شلیک افراد ناشناس به عزاداران حسینی محله چال میر حسین خرم آباد که به وقوع پیوست، متاسفانه ۸ شهروند خرم آبادی مجروح شده اند.

حال مجروحین رضایت بخش است

این در حالی است که منابع بیمارستانی، حال عمومی مجروحین این حمله کور را رضایت بخش اعلام کردند.

هنوز از علت این حمله مسلحانه خبری در دست نیست اما، کارشناسان پلیس خرم آباد در حال بررسی صحنه جرم هستند.

برچسب هاعزاداران حسینی

منبع: شریان

کلیدواژه: عزاداران حسینی سقوط هواپیمای تهران یاسوج ایالات متحده آمریکا مجلس شورای اسلامی سوریه یاسوج بوشهر ایران کرمانشاه سقوط هواپیما روسیه عراق گرگان بارش برف تیم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۶۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پروازهای فرودگاه خرم آباد به دلیل تیراندازی در عروسی!

تین نیوز

دادستان مرکز لرستان با اشاره به تیراندازی در تالار افلاک خرم آباد گفت: تیراندازی در یک مراسم عروسی این تالار باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای فرودگاه خرم آباد شد و تعدادی از پروازهای این فرودگاه را لغو کرد .

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، علی حسنوند با اشاره به تیراندازی در تالار افلاک در یک مراسم عروسی اظهار داشت: تیراندازی در عروسی های این تالار باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای فرودگاه خرم آباد شد و تعدادی از پروازهای این فرودگاه را لغو کرد.

او اضافه کرد: مدیر تالار افلاک خرم آباد به تذکرات داده شده برای ممنوعیت تیراندازی توجهی نکرد و این تالار به دستور دادستان پلمب شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان عنوان کرد: عده ای در سطح خرم آباد در مراسم های شادی و عروسی اقدام به تیراندازی هوایی می کنند که این امر موجب نارضایتی و اعتراض اهالی و شهروندان شده است.

حسنوند تأکید کرد: تیراندازی ها هرچند هوایی و با سلاح مجاز مخل امنیت و نظم عمومی است، ایجاد رعب و وحشت می کند و با خاطیان برخورد قاطع می شود.

دادستان عمومی و انقلاب لرستان اعلام کرد: فرهنگ و رسم تیراندازی در مراسم های شادی صرف نظر از مخاطرات احتمالی ناشی از عدم مهارت و خطر در تیراندازی ممکن است صدمات غیرقابل جبران به دنبال داشته باشد.

او به استفاده کنندگان از سلاح در مراسم های عروسی هشدار داد و گفت: خاطیان در این زمینه به اشد مجازات قانونی محکوم خواهند شد و اقدامات قانونی برای ابطال مجوز سلاح انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • تیراندازی در نیویورک؛ ۱ نفر کشته و ۳ نفر زخمی شدند
  • لغو پروازهای فرودگاه خرم آباد به دلیل تیراندازی در عروسی!
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند
  • دسته‌روی عزاداران امام صادق (ع) در شهر صفی‌آباد
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • تشویق سید حسین حسینی از سوی هواداران استقلال / فیلم