Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@11:26:14 GMT

مداحی مهدی رسولی در شب سوم محرم ۱۳۹۸

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۰۶۴۹۱

مداحی مهدی رسولی در شب سوم محرم ۱۳۹۸

خبرگزاری میزان- مداحی شب سوم محرم ۱۳۹۸ مهدی رسولی دردر گلزار شهدای زنجان را مشاهده می‌کنید. تاریخ انتشار: 10:39 - 13 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۷۱۴۶

 

فایل صوتی 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

فایل تصویری

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مهدی رسولی دانلود مداحی جدید مداحی 98 حسینیه زنجان مداحی شب سوم محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۶۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور

دبیر مجمع جهانی علی اصغر گفت: در مجموع بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و ۴۵ کشور جهان در اولین جمعه ماه محرم به همت مجمع جهانی علی اصغر(ع) برپا خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، داود منافی پور در حاشیه افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در باب الهادی(ع)حرم مطهر رضوی گفت: همزمان با افتتاح این کارگاه 72 کارگاه دوخت لباس در ایران اسلامی و 4 کشور بحرین، عراق، هندوستان و ترکیه کار خود را آغاز خواهند کرد.

وی افزود: بزرگ‌ترین محفل شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی و در نخستین جمعه ماه محرم برپا خواهد شد.

منافی پور بیان کرد: مجمع جهانی علی اصغر(ع) به عنوان قطب هماهنگ کننده همایش‌ها در ایران و 45 کشور جهان با افتتاح 72 کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی که در آن تعداد زیادی از بانوان به صورت داوطلبانه فعالیت می‌کنند، اقدام به تهیه، توزیع و اهدای این لباس‌ها به برخی از نقاط ایران و جهان کرده و درنهایت در صبح نخستین جمعه ماه محرم این لباس‌ها به صورت رایگان در اختیار مادران و شیرخوارگان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: دوخت لباس شیرخوارگان حسینی از سال 1386 به طور رسمی و با هزینه های مردمی آغاز شد و داوطلبان هر ساله از ولادت حضرت علی اصغر(ع) تا اولین جمعه ماه محرم در این کارگاه گرد هم می آیند و شروع به دوخت لباسهای سبز علوی برای این مراسم می کنند.

دوخت 500 هزار دست لباس و توزیع در سطح کشور و بین الملل

دبیر مجمع جهانی علی اصغر(ع) ضمن تقدیر از همت و تلاش این بانوان داوطلب گفت: هر ساله حدود 500 هزار دست لباس دوخته و در سطح کشور توزیع می‌شود؛ کارگاه دوخت لباس مرکزی که در تهران برپا می‌شود علاوه بر دوخت لباس‌های استان تهران، لباسهای شیرخوارگان حسینی را در سطح بین المللی نیز تامین می‌کند.

وی گفت: هزینه‌های این کارگاه کاملا مردمی است و خرید پارچه، نخ و مابقی مایحتاج از نذورات مردمی تهیه می‌شود.این لباسها پس از دوخت توسط بانوان به صورت شکیل بسته بندی شده و مزین به سربند یا صاحب‌الزمان(عج) می‌شود همچنین در هر بسته بندی نذر نامه ای با این مضمون قرار می‌گیرد.

ترجمه نذر نامه به 12 زبان زنده دنیا

منافی پور خاطرنشان کرد:" یا صاحب الزمان(عج) فرزندم را نذر یاری قیام تو می‌کنم او را برای ظهور نزدیک برگزین و حفظ کن" این نذر نامه به 12 زبان عربی، انگلیسی، آذری، اردو، سواحیلی، روسی، اسپانیولی، آلمانی، ایتالیایی، فرانسه، ترکی و هوسایی ترجمه شده است.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور
  • از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»
  • عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید