Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظریف با بیان اینکه تضمین فروش نفت از سوی اروپایی‌ها لازمه اجرای تعهدات ایران است، گفت: اگر اروپایی‌ها اقدامات لازم را تا روز پنجشنبه انجام ندهند، ایران اجرای گام سوم کاهش تعهدات برجامی خود را به آن‌ها ابلاغ می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خانه ملت، محمدجواد ظریف با اشاره به شرط ایران برای اجرای تعهدات برجامی، اظهار داشت: بصورت کاملا صریح انتظاری که از اروپایی‌ها داریم را به آن‌ها گفته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: لازمه اجرای تعهدات ایران این است که اروپایی ها، فروش نفت ایران را تضمین کنند.

 

وزیر امور خارجه پیش از این گفته بود: اگر اروپایی‌ها اقدامات لازم را تا روز پنجشنبه انجام ندهند، براساس تصمیمی که در ۱۷ اردیبهشت ماه ابلاغ شده، ایران نامه‌ای به کشورهای اروپایی‌ها می‌نویسد و اجرای گام سوم کاهش تعهدات برجامی خود را به آن‌ها ابلاغ می‌کند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عزاداری محرم محرم مسجد مجلس خبرگزاری شبستان روزنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل مقام معظم رهبری برجام محمد جواد ظریف ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۶۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا برای حمایت از فلسطین

به گزارش جماران؛ محمدجواد ظریف در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «دانشجویان معترض آمریکایی که توسط نیروهای امنیتی آمریکا مورد خشونت قرار می‌گیرند، بیشتر از خادمین مساجد و اماکن مقدس ادعای حمایت از فلسطینیان دارند. همه دولت‌ها طبق کنوانسیون نسل کشی ۱۹۴۸ وظیفه دارند اقدامات لازم برای جلوگیری از نسل کشی را انجام دهند نه اینکه به نسل کشی از طریق عادی سازی روابط با عاملان جنایت پاداش دهند.»

دیگر خبرها

  • کیفیت شگفت انگیز و هنر عکاس در ثبت تصاویر از یک سرخرطومی
  • ریموت کنترل جرثقیل و کاربرد آن
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • حمله گازانبری طالبان به تعهدات آبی با ایران
  • حمله شدیدالحن جواد ظریف به آل‌سعود به زبان انگلیسی
  • حمله گازانبری امارت طالبان به تعهدات آبی با ایران
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا برای حمایت از فلسطین
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • حمله گازانبری امارت به تعهدات آبی با ایران ؛ همسایه‌آزاری تمامی ندارد
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع