Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی اسپانیا می‌گوید اگر لوئیس انریکه بخواهد به کادر فنی این تیم برگردد و کارش را به عنوان سرمربی از سر بگیرد، او راه را برای بازگشت او بازخواهد گذاشت. ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مشکلی که لوئیس انریکه سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا را چند ماه پیش مجاب به استعفا از سمت خود کرد، به شیوه‌ای غم‌‌انگیز به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انریکه از ماه مارس که به مبتلا بودن دختر 9 ساله‌اش به بیماری سرطان مغز استخوان پی برد، دیگر نتوانست تیم ملی اسپانیا را هدایت کرد و به همین دلیل او دو ماه پیش استعفا کرد و جای خود را به دستیارش روبرت مورنو داد.

فرزند انریکه اما چند روز پیش سرانجام تسلیم بیماری‌اش شد و درگذشت. به این ترتیب مشکل چند ماهه‌ای که گریبان انریکه را گرفته بود به شیوه‌ای تلخ به پایان رسید، هر چند بسیار بعید به نظر می‌رسد که انریکه به خاطر ضربه روحی سنگین وارد شده به او و خانواده‌اش به این زودی‌ها تصمیم به از سر گرفتن مربیگری داشته باشد.

با این حال مورنو ضمن ابراز همدردی با انریکه، اعلام کرد هر زمانی که سرمربی سابق بارسلونا بخواهد کارش در تیم ملی اسپانیا را از سر بگیرد، او دست از هدایت این تیم خواهد کشید.

مورنو در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی اسپانیا مقابل رومانی در دور پنجم دیدارهای مرحله انتخابی یورو 2020 گفت: هفته گذشته برای ما هفته سختی بود. ما تلاش‌مان را خواهیم کرد که در این مقطع بسیار بد، حال مردم را هرچند کم شاد کنیم. این تنها کاری است که از دست‌مان برمی‌آید. از اتفاقی که رخ داده زمان زیادی نگذشته است و به همین دلیل ما نمی‌خواهیم درباره‌اش صحبتی داشته باشیم. من لوئیس را دوست خودم می‌دانم و رفاقت از هر چیزی مهمتر است. اگر او روزی بخواهد به تیم ملی برگردد، من با کمال میل کنار می‌کشم تا بار دیگر به عنوان دستیار در کنارش کار کنم.

انریکه، مرگ دخترش را اعلام کرد

مورنو سپس به وضعیت برخی از بازیکنان تیم ملی اسپانیا از جمله کاپیتان تیم سرخیو راموس اشاره کرد که به خاطر افت عملکردش مورد انتقاداتی واقع شده است و به او هشدار داد. او گفت: در شرایط فعلی بله، سرخیو بازی می‌کند اما من از او می‌خواهم به این موضوع فکر کند که اگر وضعیتش روبراه نباشد، بازی نخواهد کرد. من خوشحالم که جوان‌ترهای تیم بازیکنی مانند سرخیو را در کنارشان دارند، چون او می‌تواند کمک‌های فراوانی به آنها بکند.

تیم ملی اسپانیا فردا شب (پنجشنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران میهمان رومانی خواهد بود و  سه روز بعد از جزایر فارو پذیرایی می‌کند. هر دو بازی در چارچوب دیدارهای انتخابی جام ملت‌های اروپای 2020 است.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی اسپانیا لوئیز انریکه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی اسپانیا لوئیز انریکه تیم ملی اسپانیا لوئیز انریکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۷۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!

رئیس لالیگا اعلام کرد که مسابقات فوتبال اسپانیا در آمریکا برگزار می‌شود.

به گزارش فارس،‌ خاویر تباس از برگزاری لالیگا در آمریکا از فصل 2026-2025 خبر داد.

تباس در خصوص اینکه چه تعداد مسابقه و در کدام هفته‌ها در آمریکا برگزار می‌شود را به وقتی دیگر موکول کرد. به احتمال فراوان بازی‌های لالیگا اگر در آمریکا برگزار شود، به وقت ایران بامداد خواهد بود.

فوتبال اسپانیا به دلیل درآمد زایی در این سال‌ها تصمیم گرفته در ورزشگاه‌های نقاط دیگر جهان مسابقات خود را برگزار کند.

از 2 سال پیش، بازی‌های سوپرکاپ اسپانیا در عربستان برگزار می‌شود!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مسی و رونالدو، مانند فراری و لامبورگینی هستند شکست پروژه لژیونرهای پولی در عربستان!

دیگر خبرها

  • اگر صافی کف پا نوعی بمب ساعتی نباشد چه؟
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • انریکه: شما هیچی از آقای امباپه نمی‌دانید
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • حدیث روز | تشویق به محاسبه نفس
  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!
  • تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!