Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@21:26:07 GMT

کنفرانس بین‌المللی مطالعه انتقادی تروریسم برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۰۷۲۵۳

کنفرانس بین‌المللی مطالعه انتقادی تروریسم برگزار می شود

به گزارش خبرنگارمهر، کنفرانس بین‌المللی مطالعه انتقادی تروریسم در روزهای ۲ و ۳ مه ۲۰۲۱ در سنگاپور برگزار می‌شود.

محور موضوعات شامل مطالعات تروریسم تروریسم، مطالعات تروریسم انتقادی، رویکردمطالعات انتقادی تروریسم به مشکل ترورهای مدرن، درک و تجزیه و تحلیل سازمان‌های مدرن و گروه‌های تروریستی، نظریه انتقادی و مطالعات تروریسم، منتقدان مطالعات تروریسم، انگیزه‌های تروریست داخلی و بین‌المللی، مطالعات موردی حوادث واقعی، استراتژی‌های مبارزه با تروریسم، خشونت و دین، تاریخچه مطالعات انتقادی تروریسم، مبانی هستی‌شناسی و معرفت‌شناختی مطالعات انتقادی تروریسم، واقع گرایی انتقادی، تفاوت بین مطالعات انتقادی تروریسم و مطالعات تروریسم، استفاده از نظریه انتقادی، از بین بردن قوم گرایی، آزادی از سیاست، پاسخ‌های تروریستی سنتی، انتقادات اصلی مطالعات انتقادی تروریسم از مطالعات تروریسم، رویکرد مطالعات انتقادی تروریسم به جنگ و تروریسم، دکترین بوش، شکست‌های ضد شورش، جنگ با ترور و وطن پرستی، تروریسم و ​​مهاجرت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقمندان به موضوعات فوق می‌توانند با ارسال چکیده آثار خود به آدرس https://waset.org/apply/۲۰۲۱/۰۵/Singapore/ICCTSCT?step=۲ در این کنفرانس مشارکت نمایند.

مهلت ارسال آثار تا پایان روز ۱۵ نوامبر ۲۰۲۰ است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://waset.org/conference/۲۰۲۱/۰۵/Singapore/ICCTSCT  مراجعه گردد

کد خبر 4710472

منبع: مهر

کلیدواژه: کنفرانس بین المللی تروریسم سنگاپور امام حسین ع کنفرانس بین المللی معرفی کتاب فعالیت های قرآنی عاشورا نشست علمی کربلا ماه محرم پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی علوم انسانی اسلامی مباهله امام موسی صدر سازمان تبلیغات اسلامی فلسفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۷۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حامد علیپور بنائی دانشیار گروه مهندسی الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برای دومین سال متوالی به‌عنوان عضو کمیته برگزاری سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی فوتونیک، اپتیک و لیزر در شهر پورتو کشور پرتغال در سال ۲۰۲۵ با عنوان کنفرانس PHOTOPTICS ۲۰۲۵ انتخاب شد.

در حال حاضر علیپور بنائی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و تنها ایرانی کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاریخ سفر گروسی به ایران مشخص شد
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • «گروسی» به ایران می‌آید
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می کند
  • رافائل گروسی به ایران سفر می‌کند
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می‌کند
  • ربات‌های قاتل؛ ترس از آینده هوش مصنوعی
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • وضع مقررات برای استفاده تسلیحاتی از هوش مصنوعی