Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس جمهور کلمبیا ضمن بالا بردن سطح تهدیدات امنیتی در مرز مشترک با کلمبیا، از برگزاری مانور نظامی گسترده در این منطقه خبر داد. تاریخ انتشار: 11:31 - 13 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۷۱۴۳ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا ضمن بالا بردن سطح تهدید امنیتی از سوی کلمبیا، اعلام کرد مانوری نظامی در امتداد مرز‌های غربی مشترک با این کشور را انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش اسپوتنیک، نیکلاس مادورو با بالا بردن سطح تهدیدات امنیتی به سطح نارنجی، از اجرای مانور نظامی گسترده موسوم به «حاکمیت و صلح» از ۱۰ تا ۲۸ سپتامبر (۱۹ مهر تا ۶ شهریور) در امتداد مرز مشترک با کلمبیا خبر داده و تاکید کرد تهدیدات امنیتی از سوی این کشور همسایه علیه ونزوئلا افزایش یافته است.
دولت ونزوئلا روز شنبه با ارائه مستنداتی از ایجاد اردوگاه‌های آموزش شبه نظامیان در کلمبیا با هدف خرابکاری علیه خود خبر داد. کاراکاس هدف ایجاد این اردوگاه‌ها را آموزش حملات خشونت بار به مردم برای خدشه دار کردن دولت مادورو خواند.
«خورخه رودریگرز» وزیر ارتباطات ونزوئلا با نمایش تصاویر این اردوگاه‌ها در برنامه‌ای تلویزیونی، «ایوان دوکه» رئیس جمهور کلمبیا را را به کم کاری در ممانعت از تجاوزات برنامه ریزی شده در کلمبیا علیه کاراکاس متهم کرد.
ونزوئلا از ژانویه سال جاری با اعلام ریاست جمهوری «خوان گوآیدو» سرکرده شورشیان این کشور وارد بحرانی سیاسی شد که با حمایت آمریکا و برخی از کشور‌های اروپایی از گوآیدو به شدت گسترش یافته و پیامد‌های ناگواری را برای این کشور ایجاد کرد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ونزوئلا نیکلاس مادورو کلمبیا مانور نظامی تهدیدات امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۷۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی دو مقام نظامی ایران و چین درباره حمله به اسرائیل، مسائل امنیتی منطقه و ...

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با وزیر دفاع چین دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در این دیدار با قدردانی از مواضع و دیدگاه‌های دولت چین در قبال تحولات منطقه به‌ویژه محکومیت حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران گفت: تنش‌های اخیر در منطقه و شرایط اسفناک غزه نتیجه اقدامات بی ثبات ساز آمریکا در منطقه و حمایت از رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سفر رئیس دولت سیزدهم به چین و امضای برنامه جامع مشارکت همکاری‌های دوطرف افزود: برای حل مسائل امنیتی منطقه‌ای و بین‌المللی، همکاری و همگرایی بیشتر طرفین ضرورت دارد.

وزیر دفاع چین در این دیدار با اشاره به تحولات منطقه غرب آسیا، حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرد و گفت: این عمل ناقض حقوق بین الملل است و ما از حق مشروع ایران در پاسخ به این اقدام حمایت می‌کنیم.

وزیر دفاع چین با دعوت از وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در کنفرانس امنیتی پکن بر تداوم همکاری‌ها تاکید کرد.

وزیر دفاع چین در این دیدار خواستار آتش‌بس در نوار غزه و ارسال کمک‌های بشردوستانه به آن منطقه شد.

وزیر دفاع چین همچنین بر گسترش روابط دفاعی و نظامی با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899821

دیگر خبرها

  • تردید مقامات امنیتی صهیونیست در اثربخشی حمله به رفح
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • روسیه دشمن اسرائیل است | روایت بلومبرگ؛ نگرانی فزاینده اسرائیل از گسترش همکاری‌ نظامی ایران و روسیه
  • آمریکا یک بسته کمک نظامی جدید ۶ میلیارد دلاری به اوکراین اختصاص داد
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟
  • آمریکا کمک نظامی جدید ۶ میلیارد دلاری به اوکراین اختصاص داد
  • مقام ارشد حماس : انحلال شاخه نظامی به شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین / مرزهای 67 را قبول می کنیم
  • رایزنی دو مقام نظامی ایران و چین درباره حمله به اسرائیل، مسائل امنیتی منطقه و ...
  • ساختار امنیتی اوراسیا: از ایده تا عمل
  • شرط حماس برای خلع سلاح : تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 67 و پایان اشغال