Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@08:54:23 GMT

ما بهترين تيم گيلان نيستيم

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۰۷۵۹۵

ما بهترين تيم گيلان نيستيم

خبرگزاری آریا- سرمربی تیم داماش گیلان : فوتبال پایاپایی بود و هر دو تیم میتوانستند برنده از زمین خارج شوند.
به گزارش خبرگزاری آریا، سرمربی تیم داماش گیلان در کنفرانس خبری پس از بازی در مقابل تیم آرمان گهر سیرجان گفت : از کیفیت بازی در نیمه اول راضی نبودم اما درنیمه دوم فوتبال دلخواهمان را به نمایش گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیامک فراهانی در پاسخ به این سوال که آیا داماش بهترین تیم استان است گفت : ما بهترین تیم گیلان نیستیم و از نظر امکانات فرقی با سایر تیم های استان نداریم  و از لحاظ رتبه در جدول هم نمیشود  با گذشت 4 هفته قضاوت درستی  کرد.
وی افزود : مدیریت باشگاه تمام توان خود را برای رفع نیازهای تیم به کارگرفت اما مشکلات مالی در فوتبال گیلان معضل بزرگی است.
سرمربی تیم داماش گیلان در خصوص حضور داشتن یا نداشتن تیم در جام حذفی گفت : تصمیم باشگاه مبنی بر این است که در این مسابقات شرکت کنیم.
سیامک فراهانی افزود : چند بازیکن جدید درانتهای فصل نقل وانتقالات به ما اضافه شدند که هنوز از آمادگی کامل برخوردار نیستند و به همین دلیل  نوساناتی در نوع بازی تیم ما وجود دارد که باید با گذشت زمان آنها را  برطرف کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بهترین تیم گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۷۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نیمار جونیور، کاپیتان تیم ملی برزیل به عنوان «بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال» از سوی سایت 90 مین انتخاب شد. بر اساس گزارش 90 مین، نیمار از 91 ضربه پنالتی که در دوران فوتبالی اش زده 74 بار را به گل تبدیل کرده و 17 بار را خراب کرده تا از این حیث بهترین فوتبالیست تاریخ شود.10 پنالتی زن برتر تاریخ فوتبال از دید این رسانه انگلیسی به ترتیب زیر است:

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900244

دیگر خبرها

  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • لوپتگی حالا شیطان است؛ اسلوت بهترین شغل دنیا را می‌گیرد
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک