Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-06@20:11:44 GMT

مرگ تلخ پسربچه ۲ و نیم ساله در تهرانسر

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۰۷۹۰۹

مرگ تلخ پسربچه ۲ و نیم ساله در تهرانسر

سرهنگ محمود مالمیر سرپرست کلانتری ۱۵۰ تهرانسر گفت: ساعت ۶ عصر سه شنبه ۱۲ شهریور ماه حادثه تصادف یک خودروی بنز ۲۲۰ اتاق معماری مدل ۷۰ زرد رنگ با یک خانواده به پلیس مخابره شد که در آن پسربچه ۲ و نیم ساله فوت کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمود مالمیر سرپرست کلانتری ۱۵۰ تهرانسر گفت: ساعت ۶ عصر سه شنبه ۱۲ شهریور ماه حادثه تصادف یک خودروی بنز ۲۲۰ اتاق معماری مدل ۷۰ زرد رنگ با یک خانواده به پلیس مخابره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند که یک پسر بچه ۲ و نیم ساله روی زمین افتاده و مادربزرگ و برادر دوقلوی این بچه نیز در کنار خیابان روی زمین افتادند و این در حالی بود که یکی از ماموران در حال انجام احیا کودک ۲ و نیم ساله بود که امدادگران اورژانس در محل حاضر شدند.
سرهنگ مالمیر ادامه داد: امدادگران اورژانس در محل مرگ پسر ۲ ونیم ساله را تایید و برادر دوقلوی و مادربزرگ را که از ناحیه صورت و پا مصدوم شده بودند به بیمارستان منتقل شدند.
سرپرست کلانتری ۱۵۰ تهرانسر گفت: تحقیقات پلیسی نشان از آن داشت که راننده بنز قدیمی قصد خرید خودرو را داشته و برای بررسی وقتی پشت فرمان خودرو می‌نشیند غاقل از اینکه خودرو در دنده است اقدام به روشن کردن خودرو کرده و ناگهان خودروی بنز زرد رنگ به صورت دنده عقب شروع به حرکت می‌کند.
وی افزود: خریدار بنز که که قادر به کنترل خودرو نبوده در نزدیکی پارک نرگس تهرانسر ابتدا با پسر بچه ۲ و نیم ساله که نیکان نام دارد برخورد کرده و سپس با یک خودروی پژو تصادف و در پایان با برخورد با جدول کنار خیابان متوقف می‌شود.
سرهنگ مالمیر اظهار داشت: مادربزرگ در این صحنه توانسته یکی از نوه هایش را به سمت عقب بکشاند که با خودرو برخورد نکند.
وی در پایان گفت: راننده بنز به دستور مقام قضایی بازداشت و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مرگ بچه پلیس تهران پارک نرگس تهرانسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۷۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابورگفت:با اعلام یکی از شهروندان نیشابوری مبنی بر سرقت سنگ‌های فیروزه از مغازه وی، ماموران دایره تجسس کلانتری  عملیات رد یابی وی را آغاز و وی را شناسایی کردند.

سرهنگ حسبن احمدی افزود: متهم پس از شناسایی و هماهنگی‌های قانونی، دستگیر و خودرو وی نیز توقیف شد.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم سنگ‌های فیروزه سرقتی به ارزش تقریبی ۸۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی نیشابوربا بیان اینکه؛ متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف کرد، افزود: تحقیقات از متهم برای کشف دیگر سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

سرهنگ احمدی گفت: سارق پس از سرقت با یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ از محل متواری شده بود که همین اطلاعات موجی سهولت کار پلیس شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • مشخصات یک خودروی جدید ایرانی منتشر شد
  • آغاز اولین فروش خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • دستگیری سارقان به عنف نیسان
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از عصر امروز
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • بلایی که یک ایرانی بر سر سوپر خودروی میلیون دلاری آورد! | فیلم
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور