Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب «مبانی جامعه‌شناسی: مفاهیم و گزاره‌های پایه» حاصل تلاش علمی گروه جامعه‌شناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه روانه بازار نشر می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه: کتاب «مبانی جامعه شناسی: مفاهیم و گزاره های پایه» که حاصل تلاش علمی غلامرضا صدیق اورعی و همکاران وی احمد فرزانه، مهدیه باقری و سیده شیوا محمدی در گروه جامعه شناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه است، به زودی منتشر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کتاب حاضر مفاهیم پایه جامعه شناسی را تعریف و گزاره های پایه این علم را معرفی و مستند کرده و شامل سه بخش است؛ ۱) مفاهیم پایه؛ ۲)  درباره جامعه شناسی؛ ۳. گزاره های پایه. بخش گزاره‌ های پایه به کلی نوآورانه است و در جامعه‌ شناسی مسبوق به سابقه نیست.

 

از ویژگی‌ های کتاب، تنظیم آموزش‌ محور مطالب و طرح مفاهیم واقعاً مبنایی برای جامعه ‌‎شناسی و همچنین سادگی، وضوح،  دقت و انسجام منطقی مفاهیم است. این کتاب با طرح مثال هایی مملموس و عمدتاً بومی، در تلاش است تا خواننده را به سمت کسب بینش جامعه‌ شناسی سوق دهد. افزون بر این، طراحی ظاهری کتاب به نحوی است که دسترسی آسان به مطالب را فراهم می‌ کند.

 

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عزاداری محرم محرم مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد مجلس اردبیل خبرگزاری شبستان روزنامه علوم انسانی اسلامی جامعه شناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۷۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ کتاب تصویری «همه‌ش مال جوجه باشه!» برای کودکان

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب تصویری «همه‌ش مال جوجه باشه!» نوشته اعظم مهدوی به‌تازگی توسط انتشارات فاطمی منتشر و راهی بازار نشر شده است. این‌کتاب یکی از عناوین مجموعه «کتاب‌های طوطی» (واحد کودک و نوجوان انتشارات فاطمی) است.

داستان «همه‌ش مال جوجه باشه!» درباره دوستی است؛ چیزی که اگر بهترین چیز دنیا نباشد، حتما یکی از بهترین چیزهاست. قصه کوتاه کتاب هم با روز جشن تولد کرگدن کوچولو شروع می‌شود که کلی کادو و هدیه دریافت کرده اما جوجه کوچولو می‌گوید همه این‌ها مال منه!

جوجه این‌داستان در نهایت یاد می‌گیرد دوستی ارزش بیشتری دارد و باید بگوید همه این‌ها مال ماست! نه این‌که بگوید مال منه!

این‌کتاب با ۳۶ صفحه مصور رنگی، شمارگان ۲ هزار نسخه و قیمت ۱۳۵ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 6097081 صادق وفایی

دیگر خبرها

  • جامعه‌شناختی تفکرات اجتماعی
  • چاپ کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی
  • چاپ کتاب عضو هیئت علمی واحد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی
  • حمامی که کافه کتاب شد
  • لزوم ثبت سفارش کتاب‌های درسی در سریع‌ترین زمان ممکن
  • کتاب «خانه زیر آب و جوجه لاک پشت ها» منتشر شد
  • ترجمه عکس و متن «فصل‌های درون» منتشر شد
  • چاپ کتاب تصویری «همه‌ش مال جوجه باشه!» برای کودکان
  • کتاب «اسلام و مبانی حقوق بشر» نقد و بررسی می شود
  • سی‌وچهار دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در یک نگاه