Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@11:12:19 GMT

طرح جدید مجلس برای جریمه مدیران حامی تحریم +جزئیات

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۰۷۹۴۲

طرح جدید مجلس برای جریمه مدیران حامی تحریم +جزئیات

طرح جدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای جریمه مدیرانی که به نوعی از تحریم‌ها حمایت کرده و یا با شرکت‌ های تحریمی همکاری نکنند منتشر شد.

به گزارش مشرق، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تدوین طرحی خواستار جریمه مدیران حامی تحریم‌های خارجی علیه ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران شده‌اند.

بیشتر بخوانید: حامیان مدیران متخلف پاکدستی را چگونه تعریف می‌کنند؟! قاطبه مجلس ازتغییرات بودجه ۹۹ خبر ندارند

متن کامل این طرح به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

جناب آقای لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

مقدمه توجیهی:

مدیران سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی ایرانی که در راستای تحریم‌های آمریکا اقدام کنند و با افراد و نهادهای تحریم شده ایرانی همکاری نکنند و در ارائه هرگونه خدمات متعارف سازمانی که مسئولیت آن را برعهده دارند به این افراد و مجموعه‌ها کوتاهی کنند، مرتکب جرم علیه امنیت ملی شده‌اند، مراجع قضایی موظف به پیگیری حقوقی آنان می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عنوان طرح:

جریمه مدیران متخلفی که در جهت تحریم‌های خارجی اقدام کنند

موضوع طرح:

مدیران کلیه سازمان‌ها، نهادها و شرکت‌های دولتی و خصوصی ایرانی که در راستای تحریم‌های آمریکا اقدام کنند و با افراد و نهادهای تحریم شده ایرانی همکاری نکنند و در ارائه هرگونه خدمات متعارف سازمانی که مسئولیت آن را برعهده دارند، به این افراد و مجموعه‌ها کوتاهی نمایند، مرتکب جرم علیه امنیت ملی شده‌اند و مراجع قضایی موظف به پیگیری حقوقی آنان می‌باشند.

یادآور می‌شود، این طرح در جلسه علنی روز یکشنبه 27 مرداد 98 اعلام وصول شده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: باور 373 بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان تحریم هسته ای تحریم های ایران نمایندگان مجلس مجلس شورای اسلامی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۷۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی

  به گزارش ­خبرگزاری صدا و سیما؛ ­دکتر رادمنش با بیان اینکه در مکتب طب سنتی ایران چیدمان تغذیه بر اساس فصل، سن، محل زندگی و مزاج اشخاص متفاوت است، اما یکسری تدابیر عمومی نیز وجود دارد که رعایت آنها به حفظ سلامت همه افراد­ کمک می‌کند؛ تاکید کرد: پرهیز از پرخوری و درهم خوری یکی از اصول مهم تغذیه به شمار می‌آید، زیرا رعایت نکردن آن موجب تداخل و اختلال در هضم و ابتلا به انواع بیماری‌ها می‌شود. دکتر رادمنش همچنین داشتن نظم در ساعات غذا خوردن را یکی از مهمترین آداب تغذیه صحیح دانست و بر ایجاد فاصله کافی بین وعده شام و خوابیدن تاکید کرد. وی افزود: طب ایرانی، طب کلی نگر است و پزشکان متخصص طب ایرانی بر اساس شرایط هر فرد، دستورهای خاصی را به وی ارائه می‌دهند. در طب ایرانی پیشگیری از بیماری با رعایت اصول ششگانه حفظ سلامتی جز قوانین بنیادین می‌باشد. این اصول عبارتند از آب و هوا، تغذیه، حرکات بدنی، خواب و بیداری، نگهداری مواد لازم و دفع مواد زاید و حالات روحی و روانی که در این میان ورزش و تغذیه از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. این پزشک و متخصص طب ایرانی ادامه داد: ورزش اصولی، عامل مهمی برای حفظ سلامتی به شمار می‌رود و برای آن فواید زیادی ذکر شده است. به نظر برخی از حکما، چون ابن سینا، عامل ورزش در حفظ سلامتی، بر همه عوامل حتی تغذیه، تقدم دارد و برای اینکه از فعالیت‌های بدنی بیشترین فایده نصیب افراد شود، ورزش‌های متناسب با هر فرد پیشنهاد شده است. وی افزود: فعالیت بدنی منظم و متناسب با سن و شرایط جسمانی، فواید بی‌شماری برای سلامت جسم و روان دارد. تشویق اعضای خانواده به انجام فعالیت‌های ورزشی مانند پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، شنا و ورزش‌های گروهی، متناسب با شرایط افراد خانواده می‌تواند روحیه نشاط و شادابی را در خانه حاکم کند. ­ وی در پایان گفت: با همدلی و همکاری خانواده‌ها، رسانه‌ها، سازمان‌های دولتی و غیردولتی می‌توانیم با ترویج فرهنگ غذای سالم و ورزش همگانی و متناسب بر پایه آموزه‌های طب ایرانی، جامعه‌ای سالم و پویا برای نسل‌های آینده بسازیم. هفته سلامت فرصتی مغتنم برای آغاز این حرکت ارزشمند است.

دیگر خبرها

  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط شامل یک درصد از افراد جامعه است
  • طرح مالیات بر سوداگری شامل حداکثر یک درصد از افراد جامعه است
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
  • غیرت؛ دگرگونی عقلانی
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • مدیران باید سرمایه‌گذاری در بحث تولید را تثبیت کنند
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • تحریم‌های مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا / تاکید بر تحریم های بیشتر ایران