Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@21:29:51 GMT

همایش تجلیل از پیر غلامان شهرستان دشتی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۰۸۱۳۵

همایش تجلیل از پیر غلامان شهرستان دشتی برگزار شد

به گزارش خبرنگار، عبدالله نادری فرماندار دشتی صبح چهارشنبه ضمن تسلیت سرور سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) با اشاره به اهداف قیام امام حسین (ع) اظهار داشت: این ماه فرصت خوبی است که اهداف قیام امام حسین (ع) مرور و به آن عمل کنیم.

وی افزود: این قیام باعث شده همه بشریت و آزادی خواهان جهان از این پیام درس بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری بیان کرد: امروز امام حسین (ع) متعلق به همه بشریت است و قیام امام حسین (ع) به خاطر امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به اینکه معروف‌ها را بشناسیم و به آن عمل کنیم، خاطر نشان کرد: امروز مهمترین معروف در شرایط حاضر و حدت، همدلی بین مردم و مسئولین است.

امام جمعه خورموج نیز ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران برگزاری این مراسم گفت: استان بوشهر و شهرستان دشتی دارای سبک‌های مختلفی در عزا داری است که این سبک‌ها نباید فراموش شود.

حجت الاسلام عبدالحسین مصلح افزود: از تلاش‌های ارزشمند پیر غلامان تجلیل می‌کنیم که همواره در مراسم حضور دارند و باعث زنده نگه داشتن شور و شعور حسینی می‌شوند.

کد خبر 4710958

منبع: مهر

کلیدواژه: اجلاس پیرغلامان حسینی دشتی هفته دولت بوشهر قزوین ماه محرم شیراز ایلام گرگان استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه شهرکرد خرم آباد یاسوج اربعین حسینی مرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۸۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه خاش پیش از ظهر شنبه در اردوی اعتلای فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز جمعه که با حضور مسؤولان شهرستان خاش، فعالان خواهر و برادر عضو این ستاد در اردوگاه فرهنگی و تفریحی دره گل شهرستان تفتان برگزار شد، گفت: جامعه و مردم در سه چیز یعنی شرکت در نماز جمعه، جهاد و مناسک حج با رهبران و پیشوایان خود مخالفت نکنند که هلاک می‌شوند.

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان افزود: باید مسلمانان به نماز جمعه که یک محفل معنوی، عبادی و سیاسی بوده و مسائل جهان و عزت اسلام بیان می‌شود، بیش از پیش اهمیت بدهند، زیرا هم به عبادت خداوند متعال می‌پردازند و هم وحدت، انسجام و شکوه و همبستگی و عظمت و ابهت اسلام برای دشمنان به نمایش گذاشته می‌شود.

حجت الاسلام حسن شیبک امام جمعه موقت و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش هم در این مراسم گفت: نماز جمعه در حقیقت حج مساکین و محلی باشکوه برای نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی به شمار می‌رود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شد.

کد خبر 6089950

دیگر خبرها

  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد