Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@04:07:39 GMT

پایان کلاس‌های تابستانی آموزش و پرورش در میاندوآب

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۰۸۲۴۷

پایان کلاس‌های تابستانی آموزش و پرورش در میاندوآب

معاون امور پرورشی آموزش و پرورش میاندوآب از اختتامیه کلاس های تابستانی آموزش و پرورش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گیو جودی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، با بیان اینکه کلاسهای تابستانی امسال نیز مانند سال های گذشته در میاندوآب برگزار شد، گفت: ۴۰۰ دانش آموز با مراجعه به مدارس و کانون های فرهنگی، هنری و تربیتی در پایگاه ها و کلاس های تابستانی ثبت نام و در طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در کانون های امام محمد باقر(ع) و الزهرا(س)، دارالقرآن حضرت امام(ره) و حضرت معصومه(س)، سالن ورزشی شهید باهنر و مدارس محل تحصیل دانش آموزان انجام شد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش میاندوآب، اظهار کرد: کلاس های تابستانی امسال در رشته های مختلف ورزشی، علمی، هنری، فرهنگی و قرآنی و با هدف ارتقای سطح دانش و بینش اعتقادی، علمی، اجتماعی و مهارت های فنی و حرفه ای و فرهنگی و هنری دانش آموزان برگزار شدند که با استقبال خوب دانش آموزان نیز روبرو بود.

وی، با بیان اینکه هدف از برگزاری کلاس های اوقات فراغت دانش آموزان شهرستان، ایجاد محیطی شاد و آموزنده بود تا دانش آموزان از این اوقات فراغت خود به نحو احسن استفاده کنند، تصریح کرد: در دو سال گذشته، رتبه نخست در سطح استان را در برگزاری کلاس های تابستانی و غنی سازی اوقات فراغت را کسب کردیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۸۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در صفحه ویراستی خود نوشت: نقش آموزش‌وپرورش در مهارت‌آموزی، سال‌هاست که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و در دیدار روز گذشته کارگران نیز مجدد به آن اشاره فرمودند.

وی افزود: از مسیر تقویت آموزش‌های فنی، حرفه‌ای و مهارتی، به عنوان یکی از قطعه‌های پازل توسعه اقتصادی کشور، برنامه‌ریزی شد؛ دولت مردمی در جلسه دیروز هیئت وزیران، به پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش، آیین نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان را تصویب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه