Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@23:11:54 GMT

تاکید بر رفع کاستی‌ها تا زمان بازگشایی مدارس در استان ها

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۰۸۲۹۶

تاکید بر رفع کاستی‌ها تا زمان بازگشایی مدارس در استان ها

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن حاجی میرزایی در نشست با اعضای شورای معاونان ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت امام حسین علیه‌السلام، با تشکر از سید جواد حسینی که در دوره سرپرستی با جدیت به اداره آموزش‌وپرورش پرداخت، اظهار کرد: زمان محدودی در اختیارداریم تا کاری انجام شود و درخواست می‌کنم تا در هر مسئولیتی هستید با تمام قدرت ادامه دهید و معطل هیچ‌چیزی نباشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این نهاد بزرگ و گسترده نمی‌تواند متوقف شود و همه باید مراقبت حداکثری داشته باشند تا کارها باکیفیت انجام شود.

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: آنچه تحت عنوان برنامه به مجلس شورای اسلامی داده شد مبنای عمل قرار خواهد گرفت.

حاجی میرزایی با اشاره به اینکه اولویت چند هفته آینده بازگشایی مدارس است، اظهار کرد: نزدیک ماه مهر هستیم و لازم است تا تمام افرادی که در این خصوص مسئولیت دارند، از نظر نیروی انسانی، کتب درسی، فضاهای آموزشی، تجهیزات و امکانات اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی تأکید کرد: از مناطقی که دارای مشکلاتی برای بازگشایی مدارس هستند بازدید شود و برای حل‌وفصل امور پیگیری‌های لازم انجام داده شود.

حاجی میرزایی بابیان اینکه متأسفانه بخش عظیمی از دانش مدیران به‌سادگی از بین می‌رود، گفت: باید مدیریت دانش را اجرایی کنیم تا تصمیم‌های بهتری گرفته شود و امور به‌خوبی انجام بگیرد.

 وزیر آموزش‌وپرورش خاطرنشان کرد: زمانی که در دولت حضور داشتم، پیشنهاد داده‌ام که در کنار هر پروژه بزرگ گروه مستندساز باشند تا همه وقایع و تجارب را ثبت کنند تا انتقال دانش  تجربه صورت گیرد.

وی با اشاره به اهمیت مدیریت دانش، تصریح کرد: کسانی که تعامل با دستگاه‌ها دارند بر این موضوع شهادت می‌دهند که بخش عظیمی از کارها به‌گونه‌ای است که ارزش زیادی ندارند و افراد را از وظایف و کارهای اصلی دور کرده‌اند.

وزیر آموزش‌وپرورش تأکید کرد: باید از استان‌ها خواسته شود که قبل از مهرماه جلسات شورای آموزش‌وپرورش استان‌ها تشکیل شود تا مسائل آموزش‌وپرورش مطرح و حل‌وفصل شود.

وی در ادامه اضافه کرد: موضوع بازگشایی در مناطق سیل‌زده بسیار مهم است و انشالله این مناطق برای مهرماه در بازگشایی و شروع سال تحصیلی مشکل نخواهند داشت.

حاجی میرزایی گفت: در این مدت تغییرات زیادی در ساختار آموزش‌وپرورش نخواهیم داشت لذا بنای همکاری با تمام همکاران رادارم چراکه بر اساس امیال خودم یا دیگران بازی نخواهم کرد مگر در موردی که تغییر لازم است تا پیشرفت در کار صورت بگیرد و البته لازم است تا مهرماه را با آرامش پشت سر بگذاریم.

کد خبر 4711072 آزاده سهرابی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی اول مهرماه شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه محسن هاشمی سید جواد حسینی حج تمتع 98 اربعین حسینی وضعیت معابر شورای شهر سازمان حج و زیارت بنیاد شهید و امور ایثارگران پیروز حناچی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۸۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مهرداد آهکی گفت: از اواسط اسفند سال ۱۴۰۲ عملیات بازگشایی محور گنجنامه-تویسرکان با فعالیت ۱۰ نفر نیروی راهدار، یک دستگاه برف خور، یک دستگاه گریدر، دو دستگاه لودر، سه دستگاه کامیون برفروبی آغاز شده بود و تاکنون ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه داشته است.

او افزود: در این مسیر کوهستانی، ۱۴ کیلومتر آن بسیار کولاک‌گیر بوده و در برخی از نقاط ارتفاع کولاک برف به ۶ متر نیز می‌رسد که با فعالیت جهادی عوامل راهداری عملیات برفروبی و بازگشایی این مسیر به پایان رسیده است

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان تصریح کرد: بیش از ۲ هزار متر مربع در محور گنجنامه-تویسرکان با استفاده از آسفالت گرم چاله‌گیری و لکه‌گیری انجام شده است و عملیات لق گیری سنگ ها، تعمیر و نصب گادرریل و نصب نیوجرسی نیز در حال انجام است.

او گفت: محور گنجنامه - تویسرکان از روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه با هماهنگی کمیسیون ایمنی راه‌ها، مدیریت بحران استانداری و پلیس راه استان بطور کامل بازگشایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • از همه منابع برای تامین آب پایدار در روستاها استفاده شود