Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه معتقدیم سهمی از درآمد‌های پرواز‌های عبوری باید به قرارگاه پدافند هوایی اختصاص یابد، گفت: پیشنهاد ما ۳۰ درصد کل درآمد بود، اما این رقم قابل مذاکره است. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ قادر رحیم‌زاده در‌باره نتیجه پیگیری قرارگاه پدافند بابت کسب درصدی از درآمد حاصل از پرواز‌های عبوری از فضای کشور اظهار داشت: از زمانی که آسمان کشور برای هواپیما‌های عبوری امن اعلام شد، تعداد هواپیما‌های عبوری از فضای کشور نسبت به گذشته، سه برابر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ادامه داد: از آن منظر که تأمین امنیت و ایمنی پرواز هواپیما‌هایی که از کشور عبور می‌کنند، یکی از وظایف قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) است، در این راستا برای انجام دقیق این مسئولیت، ما تعداد ایستگاه‌ها، تعداد نفرات و تجهیزات رصد و پایش خود را افزایش داده‌ایم و این مستلزم یک‌سری هزینه‌ها است.

وی افزود: در این راستا از دولت و مجلس شورای اسلامی درخواست داشتیم که سهمی از این درآمد‌های پرواز‌های ترانزیتی را به قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) اختصاص دهند، زیرا به هر حال ما این پایش و رصد را انجام داده‌ایم.

رحیم‌زاده ادامه داد: در این‌باره پیگیری‌هایی را انجام داد‌یم، اما اختصاص این رقم در برنامه امسال قرار داده نشد، اما امیدواریم در برنامه‌های آینده گنجانده شود.

جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کنید چند درصد درآمد پرواز‌های عبوری باید به قرارگاه پدافند هوایی اختصاص یابد، گفت: ابتدا دریافت ۳۰ درصد از کل رقم درآمد حاصل از پرواز‌های عبوری را پیشنهاد داده بودیم، اما این رقم قابل مذاکره است و سعی می‌کنیم در قالب مذاکره و تعامل عمل کنیم.

وی افزود: بعد از پیشنهاد ما دوستان گفتند این موضوع در برنامه ۵ ساله طوری دیگر گنجانده شده است، از سوی دیگر سازمان هواپیمایی کشوری هم اعلام کرد، چون بسیاری از فرودگاه‌های کشور زیان ده است، بخشی از درآمد پرواز‌های عبوری در آن فرودگاه‌ها هزینه می‌شود؛ طبعا آن‌ها دلایل خاصی برای خود داشتند ما هم دلایل خاص خودمان را داشتیم، اما با وجود انجام جلساتی در مجلس، فعلاً رقم خاصی برای ما از این محل در نظر گرفته نشده است اما ما دنبال این هستیم که بخشی از این درآمد به قرارگاه پدافند هوایی اختصاص یابد. منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رحیم زاده جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۸۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، حسن عباسی اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد گفت: همچنین امسال احداث چهار خانه بهداشت در روستاهای تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیران سلامت در این شهرستان گفت: ۳۰ میلیارد از طرف خیران سلامت برای تکمیل پروژه بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه‌اندازی خدمات شیمی درمانی هلال احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و پنج درصد هم از طرف هلال احمر تامین خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولیت های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تمکیل این پروژه‌ها، سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • ۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • هلی کوپتر ایرباس رکورد سرعت را شکست
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد