Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مهدی توسلی، معاون فرهنگی – اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در بقاع متبرکه استان کرمانشاه خبر داد.
وی افزود: همایش شیرخوارگان حسینی در اولین جمعه ماه محرم همزمان با سراسر کشور رأس ساعت 8 در بقاع متبرکه شاخص برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون فرهنگی – اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اهداف این مراسم تصریح کرد: برگزاری این همایش فریاد مظلومیت شیرخواره کربلا و محکوم کردن کشتار کودکان بی‌گناه است.
وی با اشاره به آمادگی بقاع متبرکه، حسینیه‌ها و تکایا برای برگزاری این تجمع عظیم، گفت: این همایش در شهر کرمانشاه در ورزشگاه امام خمینی(ره) و در 5 بقعه متبرکه در سطح استان برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام توسلی با اشاره به پانزدهمین سال برگزاری این همایش عظیم اظهار کرد: بقاع متبرکه احمد(ع) سنقر، ابراهیم(ع) کنگاور، مهدی(ع) هرسین، حسن(ع) اسلام‌آبادغرب و بقعه احمدبن اسحاق سرپل‌ذهاب مجریان این همایش جهانی در استان خواهند بود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه اجتماعی همایش جهانی شیرخوارگان حسینی بقاع متبرکه اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۸۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان

 معاون وزیر ارشاد ورئیس سازمان حج وزیارت کشور در کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان در سالن حماسه ۲۵ آبان، شعار امسال حج تمتع را حج، قرآن محوری همدلی اقتدار امت اسلامی ودفاع فلسطین بیان کرد و گفت: ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از سراسر کشور در قالب ۶۲۲ کاروان  از ۲۱ ایستگاه پروازی راهی سرزمین وحی می‌شوند.


سید عباس حسینی افزود: میانگین سن زائران امسال ۵۷ سال است ومسن‌ترین زائر بانویی ۹۲ ساله وجوان‌ترین دختر ۱۱ ساله است.


حجت الاسلام اژدری مدیرکل حج وزیارت استان اصفهان هم با بیان اینکه زائران اصفهانی ۱۰ درصد زائران حج تمتمع کشور را تشکیل می‌دهند، گفت: از استان اصفهان امسال ۷۲۰۰ نفر در قالب ۵۳ کاروان به حج تمتع ۱۴۰۳ اعزام می‌شوند.


نخستین پرواز زائران اصفهانی بیت الله الحرام سوم خرداد همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • برگزاری همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)