Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، قنبر موسی‌نژاد اظهار داشت: ودیعه مسکن به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال و مساعدت بلاعوض برای تهیه مسکن نیز به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال از جمله کمک‌هایی است که کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی به خانواده پنج قلوی اراکی ارائه کرده است.

وی افزود: پنج میلیون ریال سبد غذایی کودکان زیر پنج سال برای پنج کودک و چهار بسته حمایتی چند قلویی به مبلغ ۲۵ میلیون ریال نیز از سوی کمیته امداد استان به این خانواده اعطا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی خاطر نشان کرد: برای توانمندسازی پدر خانواده نیز، اعطای وام اشتغال پیش بینی شده که در صورت ارائه مدارک لازم پرداخت خواهد شد.

گفتنی است، روز دهم شهریورماه جاری، گزارش در خبرگزاری مهر استان مرکزی تحت عنوان «مصائب خانواده ۵ قلوهای اراکی در شرایط گرانی / تداوم حمایت بهزیستی» به منظور بیان مشکلات این خانواده ۸ نفره به ویژه مشکل تأمین مسکن منتشر شد که در پی انتشار آن، معاون اموراجتماعی بهزیستی استان مرکزی دیداری با این خانواده به منظور اطلاع از مشکلات آنها داشت و همچنین مدیرکل بهزیستی استان خبر از تأمین مسکن مناسب برای خانواده پنج قلوها با کمک و مساعدت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان داد.

کد خبر 4711086

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی اقشار آسیب پذیر هفته دولت بوشهر قزوین ماه محرم شیراز ایلام گرگان استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه شهرکرد خرم آباد اربعین حسینی یاسوج مرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۸۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرپرست کمیته امداد جویبار با اشاره به اینکه مردم نوع دوست استان مازندران در تمامی صحنه‌های انسان دوستانه پیشگام هستند گفت: یکی از بانوان خیّرِ جویباری مبلغ ۶۵۰ میلیون ریال، به مردم مظلوم و بی دفاع غزه کمک کرد.

مهدی دامادی افزود: مردم نیکوکار جویبار در روز قدس امسال نیز ۴۸۰ میلیون ریال به مردم مظلوم غزه کمک کردند.

دامادی با تقدیر از همراهی و همدلی مردم نیکوکار جویبار ادامه داد: در این شهرستان ۳۴۲۰ نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

خاطر نشان می‌شود: مردم نوعدوست استان مازندران همچنان می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۳۶۱۵۴ و یا شماره حساب ۰۱۰۲۷۱۴۷۳۹۰۰۳ نزد بانک صادرات که برای کمک به مردم مظلوم غزه اختصاص داده شده، واریز کنند.

دیگر خبرها

  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن اعلام شد+ جزییات
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • اعطای جایزه جهانی آزادی مطبوعات به خبرنگاران غزه
  • اعطای جایزه جهانی آزادی مطبوعات یونسکو به خبرنگاران غزه