Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@18:33:04 GMT

حادثه برای بازیگر سینما!

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۰۸۷۹۳

حادثه برای بازیگر سینما!

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ اخیرا حین ضبط صحنه ای از سریال «ایل دا» به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی علیرضا سبط احمدی، دو بازیگر اصلی این سریال یعنی پورسرخ و محمدنژاد مشغول موتور سواری مقابل دوربین بودند که پورسرخ با موتور در یک چاله افتاده و محمدنژاد نیز با برخورد به درخت متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت عمومی این دو بازیگر خوب است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلویزیون سریال پوریا پورسرخ ایل دا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۸۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش

آفتاب‌‌نیوز :

بهزاد عشقی با اشاره به بازی شهاب حسینی در فیلم‌های درباره الی و فروشنده اظهار کرد: در فیلم‌های اصغر فرهادی جنس دیگری از بازیگری شهاب حسینی را می‌بینیم. او در این فیلم‌ها جلوی دوربین خیلی راحت بود و با نقشش زندگی می کرد. در فیلم سوپراستار تهمینه میلانی که نقش یک ستاره را بازی می‌کرد هم خیلی خوب بود.

این منتقد درباره کیفیت سریال گناه فرشته بیان کرد: این سریال هزار بار به پایان رسید و دوباره شروع شد. سکانس‌هایش خیلی پرحرف و طولانی و مصنوعی بودند. اتفاقی می‌افتاد و شهاب حسینی و همسرش درباره آن اتفاق حرف می‌زنند. مهدی سلطانی و شهاب حسینی مدام در حال حرف زدن بودند. ضمن این که ریتم سریال خیلی کند بود. مهدی سلطانی و شهاب حسینی در «گناه فرشته» مدام در حال حرف زدن بودند.

وی افزود: فیلم و سریال باید همه چیز را به شکل دراماتیک و عملی نشان بدهند. نه این که اتفاقات به شکل نقل قولی باشند. مشکل دیگر سریال «گناه فرشته» این است که می خواهد فساد گسترده را نشان بدهد ولی جرات گفتنش را ندارد. سریال زخم کاری هم می‌خواست همین نکته را بگوید.

این منتقد درباره بازی امیر جعفری در سریال جنگل آسفالت نیز گفت: امیر جعفری بازیگر خوبی است؛ ولی چند نقش کلیشه‌ای و تکراری پشت سر هم بازی کرد. او حتی گریم و لباسش را هم عوض نمی کند و از این فیلم تا آن سریال همیشه همین است. امیر جعفری جلوی دوربین بازیگر مقابلش را له می کند. بازیگر خوب باید با بازیگر مقابلش هماهنگ باشد. ولی در صحنه‌هایی که امیر جعفری بازی می‌کند بازیگر مقابل دیده نمی‌شود.

پخش سریال درام اجتماعی گناه فرشته به کارگردانی حامد عنقا از جمعه یکم دی ماه آغاز شد. شهاب حسینی، بهروز رضوی، مهدی سلطانی سروستانی، لادن مستوفی، امیر آقایی و پردیس پورعابدینی بازیگران این سریال هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش
  • فرجی: در فصل ۵ «نون خ» هفت نفر دست و پایشان شکست/ صحبت کردن درباره فصل جدید زود است
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران
  • بازداشت بازیگر سرشناس سینما با اتهامات اخلاقی بزرگ
  • بدهکاری سینما و تلویزیون به روز معلم
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • چهره متفاوت بازیگر نقش علی در آینه عبرت بعد از ۳۵ سال
  • فیلم | ماجرای کم شدن لول های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت
  • واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)