Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@17:29:55 GMT

گودرزی: پارس جنوبی امسال همه را غافلگیر می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۰۸۸۴۶

گودرزی: پارس جنوبی امسال همه را غافلگیر می‌کند

هافبک باتجربه پارس جنوبی جم اعتقاد دارد با حضور فراز کمالوند در راس کادرفنی تیمش نتایج خوبی را در لیگ برتر کسب می کند.

شهرام گودرزی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط پارس جنوبی در پایان هفته دوم لیگ برتر عنوان کرد: ما از نظر فنی شرایط خوبی داریم. تمرینات تیم در سطح بالایی دنبال می شود و کارمان را برای ادامه فصل انجام می دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه چیز خوب پیش می رود و انشاالله در آینده شرایط برایمان بهتر هم می شود.


وی ادامه داد: در دو بازی قبلی ما مقابل دو تیمی قرار گرفتیم که جزو مدعیان قهرمانی هستند و همه می دانند پرسپولیس و ذوب آهن از نظر امکاناتی و تجربی چقدر قوی تر از تیم ما هستند. با این حال دو بازی خیلی خوب جلوی این تیم ها انجام دادیم. مقابل پرسپولیس بدشانس بودیم که موقعیت هایمان گل نشد و روی یک غفلت گل خوردیم و باختیم. واقعا شایسته باخت نبودیم. جلوی ذوب آهن هم شایسته پیروزی بودیم و فکر می کنم داوری روی بازی تاثیرگذار بود. با این حال این دو بازی تمام شده و از حالا به بعد باید برای موفقیت در بازی های پیش رو تلاش کنیم.


بازیکن باتجربه پارس جنوبی با اشاره به مصدومیت خودش تاکید کرد: من قبل از بازی با ذوب آهن در تمرینات دچار آسیب دیدگی شدم و در این دیدار غایب بودم. تمرینات اختصاصی ام را شروع کردم و فکر می کنم تا دیدار با گل گهر سیرجان آماده شوم. شک نکنید انگیزه زیادی برای درخشش در ترکیب پارس جنوبی دارم و امیدوارم همه چیز خوب پیش برود.


گودرزی که در گذشته نیز سابقه کار کردن با فراز کمالوند را داشته، درباره تجربه دوباره همکاری با این مربی گفت: آقافراز مربی بادانشی است و این را همه می دانند. سوابقش مشخص است و من نباید از او تعریف و تمجید کنم. با توجه به تغییراتی که در ترکیب تیم داشتیم، کمی زمان می برد که هماهنگ شویم اما در آینده شرایط برایمان بهتر می شود و شک نکنید با بازی های زیبا می توانیم همه را غافلگیر کنیم. ما در دو بازی گذشته نیز عملکرد خوبی داشتیم و حتی مقابل ذوب آهن کاملا سرتر از حریف بودیم.

پارس جنوبی جم شهرام گودرزی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم شهرام گودرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۸۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاگران ایرانی در بانکوک همه را غافلگیر کردند (عکس)

به گزارش ورزش سه، با برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال، برای اولین بار تیم ملی فوتسال حتی روی سکوها هم با برنامه ظاهر شد و حضور یکی از سرمشوق‌های تیم ملی و اقلام هواداری توزیع شده و اقدامات فرهنگی باعث شد تا تصویر متفاوتی از تماشاگران ایرانی خلق کنند.

در حالیکه جز کشور میزبان تایلند در سایر مسابقات تماشاگران کم تعدادی روی سکوها برای حمایت از کشورهایشان حضور دارند، تشویق یکپارچه ایرانیان حاضر در بانکوک حال و هوای ویژه‌ای به مسابقات ایران بخشیده است. آنها شب گذشته در رفتاری متفاوت بعد از پیروزی ملی‌پوشان مقابل ازبکستان، به تشویق بازیکنان حریف که بعد از شکست در حال اشک‌ریختن بودند پرداختند که شگفتی و تحسین حاضران در استادیوم را به همراه داشت.

هواداران ایرانی حاضر در بانکوک که به خوبی برای این مسابقات سازماندهی شده‌اند همچنین در پایان هر مسابقه به جمع‌آوری زباله‌های تولید شده می‌پردازند و چهره‌ای محترم از فرهنگ ایران نزد حاضران در این مسابقات ایجاد کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • در انتظار آخرین معجزه؛ نادال هوادارانش را غافلگیر می‌کند؟
  • در انتظار آخرین معجزه | نادال هوادارانش را غافلگیر می کند؟
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • تماشاگران ایرانی در بانکوک همه را غافلگیر کردند (عکس)
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد | تیمی با این عظمت نباید اینگونه غافلگیر شود
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت