Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-27@16:38:15 GMT

حذف حساب‌های کاربری جعلی متعلق به افسران آمریکایی

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۰۸۸۵۶

حذف حساب‌های کاربری جعلی متعلق به افسران آمریکایی

ایتنا - فیس‌بوک اعلام کرده حساب کاربری جعلی افسران وزارت امنیت میهن آمریکا را حذف می‌کند. این حساب‌ها قرار بود وضعیت متقاضیان روادید به آمریکا را بررسی کند.

روز گذشته فیس‌بوک اعلام کرد در صورتیکه افسران «وزارت امنیت میهن ایالات متحده آمریکا» حساب‌های کاربری جعلی برای رصد متقاضیان روادید به این کشور بسازند، برخلاف قوانین این پلتفرم عمل کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از مهر، «ساراپولاک» سخنگوی این شرکت گفت: مقامات قضایی مانند بقیه افراد ملزم هستند از نام واقعی خود در فیس بوک استفاده کنند. ما این سیاست را به طور شفاف و واضح اعلام می‌کنیم. در این پلتفرم نمی‌توان از حساب‌های کاربری جعلی استفاده کرد و ما با هر حساب کاربری که قوانین را نقض کند، یکسان برخورد می‌کنیم.

به گفته پولاک این شرکت نگرانی‌های خود درباره سیاست‌های مربوط به استفاده از حساب‌های کاربری جعلی را به «وزارت امنیت میهن ایالات متحده آمریکا» اعلام کرده است. همچنین این شرکت حساب‌های جعلی افسران این سازمان را حذف خواهد کرد.

این درحالی است که روز جمعه سازمان «خدمات شهروندی و مهاجرت آمریکا» (یکی از بخش های «وزارت امنیت میهن ایالات متحده آمریکا») اعلام کرد به افسران خود اجازه می‌دهد با استفاده از حساب‌های کاربری جعلی در شبکه‌های اجتماعی وضعیت متقاضیان روادید به آمریکا را بررسی کنند. این در حالی است که قبلا چنین سیاست‌هایی ممنوع بوده است.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: فیس بوک فیس بوک حساب کاربری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۸۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس


داوود عسکرپور در گفتگو با خبرنگار ایسنا از برگزاری دومین کارگروه منطقه‌ای ادارات کل ثبت اسناد و املاک و اوقاف و امور خیریه استان فارس در سال جاری خبر داد و گفت: در این نشست مباحثی پیرامون اختلافات اراضی بین منابع طبیعی و اوقاف فارس مطرح شد.

وی از رفع اختلاف و تعیین تکلیف ۳۰ پلاک از اراضی استان فارس به وسعت ۷۲۸ هکتار فی مابین منابع طبیعی و اوقاف و امور خیریه از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و افزود: این اراضی که شامل اماکن مذهبی، اراضی زراعی و بافت مسکونی است، متعلق به شهرستان‌های ممسنی، رستم، مُهر، ارسنجان، فیروزآباد، بوانات و مرودشت است.

 معاون حقوقی و ثبتی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس بیان کرد: در اجرای آئین‌نامه اجرایی ماده ۲۱ مصوب هیئت وزیران موضوع قانون ابطال این اراضی متعلق به رقبات موقوفه اعلام شد.

 عسکرپور تصریح کرد: دومین کارگروه ادارات کل ثبت و اوقاف و امور خییه استان فارس به میزبانی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس و با حضور مدیران کل، روسا، معاونین و کارشناسان دودستگاه، ادارات نواحی شیراز و شهرستان‌های بیضاء و سپیدان برگزار شد.

 وی در پایان هدف از برگزاری این جلسات را بررسی عملکرد ادارات در خصوص صدور اسناد مالکیت موقوفات و تسهیل در امور ارباب رجوع عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ببینید | مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اوهایو
  • گرده افشانی ۲ هزار و ۴۵۰ هکتار از نخلستان های خفر
  • مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اُوهایو
  • کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان
  • روسیه دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکا را بلوکه کرد
  • ماجرای نظامی اسرائیلی که بخاطر عشق، اطلاعات گنبدآهنین را به ایران لو داد!
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!